....nobody wants to be lonely....

05.05.2007., subota

Evo nešto o osobama koje mi puno znače u životu....

Ovo će možda sličit onoj abecedi iz pretproslog posta, ali cilj je drukčiji....
Ovim postom želim pokazati mojim prijateljima koliko mi znače..... i s kojima ću se vjerovatno rastati ove godine kada odlazimo iz osnovnjaka..... i ovim postom ću im dokazati da ću ih se sjećati....
Pa, krenimo....
Tatjana, iliti Taya- joj, o njoj bi mogla pisat danima.... Posebna je cura.... Idemo 8. godina u isti razred i ne znam kako smo se tek prije 2, 3 godine zbližile.... Nisam je prije podnosila.... Ne znam, sve se promjenilo u 6. razredu.... Mogu joj sve reć, i znam da nikom neće proširit nešto što joj kažem u povjerenju... Mogu računat na nju u svakoj prilici i svakom problemu.... Bilo bi mi jako žao da se naše prijateljstvo prekine odlaskom u srednju.... Tayo, obožavam te....
Dina iliti Dinče- khm.... što reći o njoj?! Ta cura će me nasmijati u svakom trenutku... U školi pod skoro svim predmetima sjedimo skupa, i nikad mi nije dosadno.... Drago mi je što je našla dečka koji ju poštuje i voli, iako je razlika u godinama velika (on ima 21, a ona 14).... Prošlo ljeto činilo mi se da se promjenila i umislila i ponekad mi je izletila neka ružna riječ o njoj, a sad se kajem.... Jako.... Shvatila sam da je još bolja osoba nego prije.... Ozbiljnija.... Ali opet, ona stara, vesela Dina.... Isto kao i za Tatjanu bilo bi mi jaako žao da se prestanemo družit sa odlaskom u srednju, a ja se nadam da nećemo.... Volim te....
Ivona iliti Joz- ona je uvijek za radit neka sranja i gluposti..... S njom nikada nisam bila ne znam kako dobra, ali uvijek sam ju poštovala i voljela ju... zbog njezine posebnosti..... tajanstvenosti.... Najteže mi je bilo kada je nedavno mislila da je svi mrze.... A to nije bila istina... Vidjela sam da je boli.... I mene bi... Ali ona je jaka.... Dobra je ona osoba, uvijek je za pomoći.... i to cijenim kod nje..... Normalno, i s njom bih htjela ostati u kontaktu nakon osnovne..... Obožavam te....
Dolores iliti Dolly- hm... i o njoj bih mogla danima pisat.... Kada sam se doselila u novi kvart ona mi je pomogla da se uklopim u društvo ispred zgrade.... Ona me upoznala sa svima.... Ona mi je potpora kad mi je teško... Poštuje svaku moju odluku.... Dijeli nas samo kat razlike, hehe... Nažalost, ona se seli u Petrinju još malo.... Više neće moći ić samnom van da bih ja vidjela dečka koji mi se sviđa.... Više neće ići samnom u Ex... Jebote, teško mi je nosit se s time.... Znamo se 6 godina već i sad će sve to završit... Tko zna hoćemo li se uopće više viđat nakon šta se odseliš... Iako bih ja to željela, mislim da nećemo zato šta ili nećemo imat vremena, ili ćemo morat nekud ić sa svojima, ili ćemo morat učit, ugl. smišljat ćemo neke izgovore stalno.... Tužno, ali istinito... Volim te....
Mama- žena koja mi najviše znači u životu.... Ne znam, ne bih mogla preživjet bez nje, da mi ne može šapnut na uho dvije, tri utješne riječi.... Da ne mogu podijelit s njom svoja ljubavna i životna iskustva, da ne mogu kod nje doć po savjet.... Za nju sam sigurna da me voljela, da me voli i da će me uvijek voljeti..... Čak i ako me svi napuste.... Mama, volim te i ne znam šta bih bez tebe....
Tata- hmm.... za njega ću reć da je on najvažniji muškarac u mom životu.... Kada sam ljuta na njega sve će napravit da me nasmije i da se pomirimo... Kada se zbog nečega izdere na mene, ubrzo dolazi k meni i ispričava mi se.... On je jednostavno takav... Njemu se ne mogu baš povjeravat kao mami, ipak je mama mama, ali obožavam provesti s njim neko vrijeme gledajući utakmice ili otić s njim prošetat... Iako su sada ti trenutci rijeđi, uvijek ću naći barem 30 min za tatu... Obožavam te...
Buraz Leonard- dobri, stari buraz.... Zahvalna sam Bogu što imam njega.... On ima 22 godine.... Čini se hladan, ali zapravo je u srcu dobra osoba... Ponekad se znamo jako posvađat, ali to je rijetko i zbog običnih sitnica.... Ali ne bi braća bila braća da se barem nekad ne porječkaju.... Pred starcima me uvijek brani i štiti.... Da me u gradu vidi npr. pijanu, gotovo sam sigurna da me ne bi rekao starcima, već samo sprdao kad bi bili sami.... I sigurno bi mi rekao da to nije dobro i da se ostavim pića..... Volim ga baš ovakvog kakav jest....

To bii bilo uglavnom to.... Svi moji prijatelji meni znače puno u životu, ali napisala bi se ja još o svima njima.... To je sve... pusa...

komentiraj(8)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.