....nobody wants to be lonely....

02.05.2007., srijeda

1.maj...

Za početak ću reć da mi je ovo bio najbolji 1.5. do sad....
S društvom sam se dogovorila ić u šumicu u lunapark pa onda na Thompsona...
Tak je i bilo...
Kad smo došli u šumicu vozili smo se opet na nekoj Wild thing....
Bilo je ludo...
Kad smo došli u stari grad Thompson još nije počeo pjevat pa smo nas par cura lunjale okolo i tražile komade....
Kad je koncert počeo ugnjezdile smo se tri reda ispred pozornice...
Iza nas su bili neki likovi... uglavnom....
Likovi su bili zakon, al neću u detalje sad... hehe
Uglavnom, sve u svemu bilo je zakon...
Bilo je i tuče, i to baš ispred nas... al bitno da ja nisam niš skužila....
Likovi su bacali baklje... u stvari, kolko sam ja skužila, potukli su se neki likovi sa zaštitarima........
Bacali su kamenje na pozornicu i tako...
Ja i Taya se zapalile za gitarista, mislim da je to bio Tiho Orlić... al u biti....
Prije koncerta je Adriana htjela otić po grah... i dođe ona tipu onak veselo "dobar dan", a ti joj veli "doviđenja", i okrene se ode...
Mi smo se gušile e....
Dobro je to šta su bili tam i moji starci pa sam mogla duže i ostat...
Al ja sam se pravila kad sam ih vidila da ih ne poznam...
Tak da nisam imala veze s njima....
Jooj, sutra vjerovatno pita zemljopis, iliti geografiju, al jbg ne da mi se učit......
Danas smo u školi ja, Taya i Dina bile u bedu, ne pitajte zaš....
Sam ću reć da je zbog dečka, al to sad nije bitno....
Btw Tatjana, mrzim te, fukso... al opet te volim... hehe....
Ae ljudi pozdrav...

komentiraj(8)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.