....nobody wants to be lonely....

22.04.2007., nedjelja

Ala, za tjedan dana krizma....

Dada, ja sam danas kao cijeli dan trebala učit, a učila sam pol sata maksimalno.... al jbg...
Kad je lijepo vrijeme nitko me ne može natjerat da učim.... al, zapravo, mene NIKAD ne moš natjerat da učim... hehe....
Točno za tjedan dana mi je krizma....
Sad je sva strka oko tog šta ću nosit, kog ću zvat i to...
Al okej, kupila sam si jučer sve za obuć....
Prvi put da smo se ja i stara složile oko "obleke" i nismo se posvađale....
Kupila sam si neke cipele, ko balerinke na malu petu... baš su mi kul... lol...
Sad čekam Tatjanu da me nazove pa da odemo van... aaaaaa.....
Sinoć nisam bila u gradu... nisam ni htjela pitat svoje zato šta mi je prošle dve subote bilo užasno dosadno uglavnom pa mi se ni nije dalo ić....
Sad kad je ovu subotu bas bilo zakon.... ubila bi se e...
Prošlu se subotu Ivona naroljala i izgubila leću, al sva sreća, pala je Devčiću u ruku... hehe....
I da... odlučila sam da više ne pijem zato šta mi je jedna osoba iskreno rekla da sam prošlu subotu užasno izgledala.... možete pretpostavit.....
I sad, neću u gradu popit ni kapi alkohola.... Pridružit ću se antialkoholičarkama Tatjani i Dini.... hehe....
Pusa do sljedečeg puta...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.