....nobody wants to be lonely....

12.04.2007., četvrtak

eo me...

sad ću konačno napisat neki duži post... valjda... osim ak me neš ne prekine....
možda se pitate kak to da sam se odlucila na pisanje duzeg posta...
ha eto, sere mi neš msn pa evo da iskoristim priliku za post....
cijeli dan se dosađujem iako bi trebala što bolje iskoristit ovih par dana ferja šta nam je još ostalo...
pokušala sam neš učit, al ne ide mi niš u glavu... jbg...
ovih dana sam u komi...
ja i moje fakat najbolje 4 frendice se stalno svađamo zbog nečeg...
nije tu riječ o običnoj svađi....
problem su drugi...
drugi seru o nama, kak se mi međusobno tračamo, itd.
a ja sam tatjani i dini u subotu u gradu (dok sam bila pripita, inače ne bi) priznala sve šta sam govorila o njima....
i dobro je prošlo...
imam osjećaj da svi žele upropastit ovo naše dugogodišnje prijateljstvo.... ali zašto?
možda su ljubomorni zato što se mi tako dobro slažemo....
al zapravo.... ne zanima me ni kako, ni zašto, samo želim da nas puste na miru....
iako smo se nas 4 našle i ispričale se, mislim da nikad, al nikad više neće biti ko prije....... na žalost...
previše je tu prepreka i zlih ljudi da bi ovo prijateljstvo uspjelo......
tužno, ali istinito....

I evo jos nesto.... Da vidite koliko me poznajete...

Kolko me dobro poznajete

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.