....nobody wants to be lonely....

05.03.2007., ponedjeljak

najbolja subota do sad... tj.najbolji rođendan do sad...

U subotu je kao šta sam već i rekla Ivona slavila rođendan u gradu....
I u početku sam znala da će bit zakon, al opet tak zakon... nisam očekivala...
Malo smo ranije otišle na bus (Taya, Dina, Ivona, Ivana i Ja) da kupimo piće i to....
Kad smo došle ošle smo u neku trgovinu i kupile 6 malih bavarija....
Nakon tog smo otišle dalje i kupile Blacky i Vodku i Juice....
Onda smo se našle s ostalima u paviljonu i tamo je sve počelo....
Došla je ekipica dečkiju iz grada, naših vršnjaka... Devčić, Odak i ti...
I počeli smo pit....
Ja sam popila svoj Red Bull, pa dva Blackya, napravila si juice-vodku i skoro se izbljuvala kad sam probala to...
Ja, Taya, Dina i Ivana smo otišle prošetat a Ivona je ostala s dečkima....
Kad smo se vratile, Ivona je bila pijana...
Odvukle smo ju u Inside i tamo smo plesale cijelu večer....
Super je šta je Ivona nosila digitalni fotić pa smo se slikale sa svima....
Ja nemam pojma s kim sam se ja sve slikala, al super je bilo...
Danas mi je Ivona dala te slike.... fenomenalne su......
Rekle smo da to moramo ponovit jednu subotu...........
Al trebali ste vi vidit kak smo se mi razbacale u Insideu... al čisto me bolio k***c ko će me vidit, ko ne...
I tako...
Idem sad...
Pussa....

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.