....nobody wants to be lonely....

26.01.2007., petak

Ne da mi se naslov smisljat... A jebi ga kad sam lijena...
Aj ovaj dan je prosao ak nista, zanimljivo...
Cak je na glazbenom bilo oke...
Niko profu nije slusao, svi su nes svoje pricali...
Ja cak nisam ni kajdanku (il kak se vec to cudo za glazbeni zove) cijelu godinu nisam kupila...
Cijelu godinu piskaram po papirima koje uglavnom keftam od drugih...
I nes smo se svi u skoli dogovarali za klizanje i to...Ja dosla doma i odma se posvadala sa starcima tak da me nisu pustili na klizanje... A tak mi i treba kad se odma idem derat na njih, kad ne mogu normalno pricat... Al takva sam...
Na vjeronauku sam izvadila noz iz torbe (trebao mi je za rezat glinamol), pa sam se cijeli sat zajebavala s njim..
Onda mi je profa zaprijetila da ce mi ga uzet, pa sam ga spremila...
I tako... dok su se svi moji frendovi klizali, ja i Floky smo otisle kod Taleta na cappucino...
I fino se mi zavalimo, pijuckamo cappucino, imamo dobar pogled (Enes je bio za sankom), i ja se okrenem i vidim Purgu (profu iz kemije)... I tako... Al cappucino im nije bas nes, bolji ja doma skuham, al nea veze...
I ja onda osla doma, pa su navecer Pirc i Tena dosli po mene... Onda sam s njima isla malo van..
Kod placa smo sreli Nayu i Hodakicu (Ivonu) pa smo nes s njima pricale...
I onda Ivona provali "...i tako ona pala i udarila glavom u haubu (umjesto u šajbu).." Pa smo se "malo" njoj smijali...
I evo sad sjedim za kompom i pišem ovaj postić... Ajte b ljudovi... Pa vikend je...jeeeej... laku noć...pussa...

komentiraj(11)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.