....nobody wants to be lonely....

31.12.2006., nedjelja

Evo mene...opet...na vašu žalost...hehe...

Nisam nekoliko dana bila na netu i pisala postove, moj buraz je nosio komp u stan kad je radio tulum...
Sinoć sam bila u gradu, napokon...
Al dok malo ne zatopli, ne idem vise...
Smrzle smo se ko pičke...
U disco nismo mogle, radio je tek od 22h, a mi smo se do tad smrzavale..
Onda smo negdje pokupile cure s Viktorovca i s njima otišle u Loyd's...
To je kafić od jedne cure...
Uff...kako ima dobrog konobara Marka...
Kad sam išla platit svoje pičence lik neš počeo pričat samnom i odjednom ja počela spikat s njim...u biti...lik je zakon...
Joj, pa danas je Nova...
Ja oko 7 idem kod Dine...i tako...
Htjele smo prije toga ić u Tri jagode, al nije bilo mjesta za sjest pa...
U MD- u su samo rockeri, a mi se tamo ne bi uklopile pa smo odustale od toga...
I tako je protekla moja večer...
Al noćas će bit zakon...
LJUDI, SRETNA VAM NOVA!!!!! ŽELIM SVIMA ONO ŠTO SI SAMI POŽELITE.....pussa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.