....nobody wants to be lonely....

27.12.2006., srijeda

ZG, kino i tak to...

Kao sto sam spominjala, jucer smo ja, Dolly i njezini starci trebali ić u Zagrab, u kino Cinestar, ak se tak piše...I bile smo...Dobor, kad smo putovali imali smo malu komplikaciju...Imali smo SKORO saobračajku, ali ne da mi se sad u detalje, ne da mi se pisat...
Kad smo došle, nabavili smo karte, i onda smo ja i Dolly otišle u WC...
Sigurno se pitate zašto vam spominjem kak smo ja i ona bile na WC- u, ali imam razloga...
Naime, kad smo došle u Wc, svaka je ušla u svoju kabinu, i naravno, zatvorila se...
Ja sam se zatvorila, ali mi je kvaka ostala u ruci...
I tako, bezuspješno sam pokušavala izać, al bez uspjeha...
Morala sam zvat Dolly da me dođe izvuć iz WC - a...
STRAŠNO, e...
Iako sam mislila da će mi film bit jadan (išle smo gledat Apocalypto), zapravo je bio ODLIČAN...
Uglavnom, bilo je super u kinu...
Iza nas su sjedila neka dva komada, uf...
Ljudi, uživajte, pozzzz....

komentiraj(10)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.