....nobody wants to be lonely....

26.12.2006., utorak

Božić i to sve...

Jučer je bio Božić, i kao što sam spominjala u prijašnjim postovima spominjala, nisam imala dojam da je Božić, al aj, bilo je ok...
Sa svojim frendicama sam se jos prije dogovorila da ćemo na Božić ić od jedne do druge na kolače i to..
Jučer smo prvo bile kod Ivone ( Jozy )...
Zajebavale smo se s njezinim buldogom Maxom, žderale kolače i kurile Ivonu..
Čak smo dobile i poklon od nje...Kuhinjsku krpu, kuglicu za bor i lizaljku...
Poklon je čist ok...al to je bilo više iz zajebancije...
Onda smo otišle kod Matee, koja je bolesna pa ona nije mogla ić dalje s nama...
Kod nje smo opet jele kolače, pile sok i zajebavale njenog malog buraza...
Onda sam na redu bila ja..
Došle smo k meni, upalile mjuzu i počele plesat...
Smišljale smo kojekakve pokrete, al bilo je zakon...
Kasnije smo uključile na kompu Jackass i smijale se do bola...
Za negdje 2 sata smo završile kod Taye...
Ona je bila sama doma...
I kod nje smo odvalile mjuzu i opet plesale...
Dogovorile smo se da za kraj školske moramo pjevat neku pjesmu u holu...
Valjda će to bit 2 srca 1 ljubav od Femminem...
Mislim, to je jedina dobra pjesma nekog hrvatskog ženskog benda pa...a nas je 4...
I mi to fino uvježbale, dobro ne baš savršeno...pošto imamo još 5 mj vremena...
Onda smo uzele njezinu kameru i išle snimat neka sranja...
Neš smo glumile tak da sam se ja zanjela, pala, udarila glavom od pod i rasjekla usnicu....
Strašno...Al bar je bilo zabavno...
Kad smo ja i Jozy išle doma pratio nas je neki pas...I to još ogroman pas...
I tako...još malo (da, za nekih 3 sata) idem s Dolly u Zg...al moramo se još čut do tad...Pussek...

komentiraj(6)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.