....nobody wants to be lonely....

24.12.2006., nedjelja

Bwahahahaha....danas je Badnjak....

Još uvijek ne mogu vjerovat da je danas Badnjak, a još manje da je sutra Božić...Al dobro...
Danas sam bila vrijedna, moš mislit...
Okitila sam bor i napravila francusku, mmm...
Kak sam ja moćna e...
Valjda u utorak s droljom Dolly idem u Zg u kino...
Zadnji put smo zajedno bile u kinu u Zg prošle godine, tj.ove, al u 1.mjesecu...
Gledale smo King Konga...
Imala sam sreće šta je kraj mene sjedio neki zgodan lik...
Usred filma u najnapetijem dijelu Dollysu ispale kokice i sve se rasule po podu tak da smo do kraja filma mogle samo pijuckat sok...al bilo je ZAKON...
Sad mi je stara pod bor stavila poklone, al ne smijem ih otvorit do na večer...
A vidila sam neku veliku zamotanu kutiju...
Nadam se da je neš zakon...Sad kad nađem onak barbiku unutra e...
A čuj mene, ko neko dijete sam, al u biti to u duši i jesam, kad se tolko veselim svemu tome...
A baš me briga...
Sinoć sam još bila kod Tee pa sam joj pokrala mjuze...heh, to stalno radim...
Ljudi, ak se ne čujemo više, onda...SRETAN BOŽIĆ.......pussa..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.