....nobody wants to be lonely....

23.12.2006., subota

Super dan...

Danas sam već napisala post, al dan mi je nakon toga bio fenomenalan...
Popodne sam otišla kod Tatjane...
Bile smo tamo samo ja, Taya i Dina...
Nas tri smo se zajebavale do bola...
Bilo je ludnica...
A fakat smo izgledale ko da smo na drogama...
Taya ima neku papigu koja priča al nema baterija, i toj su papigi oko vrata neke slušalice, pa je izgledala ko DJ.
I tako mi provalile DJ Papiga, i ostalo joj je to ime...
Dok smo se navečer spremale van, Taya počne pjevat neku bolesnu pjesmu koja nije za ovaj blog...
A i ona će se počet izvlačit da nije to pjevala, pa onda nećemo ni spominjat...
Kad smo izašle iz stana, bile smo još gore...
Otišle smo u Brezu u kojoj je bio neki božićni bal, i mislile smo se prošvercat, al nismo mogle...
I vidimo mi naše dve "frendice" kak stoje sa likovima od 30godina...
I čim su nas vidile, pobjegle su...
Onak, vuku se po mraku s likovima koji im tate mogu bit al aj..
Ne kužim takve osobe...
Al svako ima svoj ukus...
Laku noć, svima...pusa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.