....nobody wants to be lonely....

21.12.2006., četvrtak

Bruka u konzumu...

Evo sam da se javim i podjelim sa vama sramotu koju smo doživile ja, taya, dina i jozy u konzumu...
Bile smo negdje 3 sata unutra...
Birale poklone i to...
Ja sam starom kupila vino (graševinu) i kolonjsku...
staroj neki cvijet, burazu DVD film, a babi neki štap i unutra žvakaće, al to radi fore...
I sve prođe dobro dok nismo došle na blagajnu...
Na blagajni radio neki tip...
Ja išla prva...Pitam ja lika jel mi može prošvercat vino, da mi je to za tatu za Božić...I naplati on i meni i Tatjani...Kad je Ivona došla na red počne zviždat alarm...Mi onak gledamo šta je sad...
Ivona se odmakne od toga, prestane zviždat...Opet se primakne, počne...Došao čuvar i pita kakvi su to problemi tu... I krene prestrest nas i onda skužimo da Ivonina jakna ima još etiketu i kod na sebi...Onak ljudi gledaju nas ko neke kleptomanke, al aj...Sva sreća da nije bilo komada okolo...

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.