....nobody wants to be lonely....

18.12.2006., ponedjeljak

JEDVA CEKAM NOVU....

Valjda smo se uspjele dogovorit kud cemo za Novu...Neznam, nes je Dina predlozila kod nje..Decki su nas zvali da idemo s njima...Al meni se cini da cemo mi ipak bit kod Dine..E da, njezin me stari za njezin rođendan uspio napit, aj zamisli...I na kraju me pred starom oda mrlja od vina na majici, al sam se smijala, nije mi nis rekla...
Rekla sam Dini da vec kaze svom starom da me mora napit i za Novu...
A bas jedva cekam...
A ipak ne tolko, kad znam da nam ostaje jos 6mj druzenja u skoli zajedno do kraja skolske...
Al nema veze, jos nam ostaje jedan izlet zajedno...
Danas je u skoli bilo ZAKON...
Svi su nes planirali i zajebavali se...
Ja sam s curama planirala kako cemo kod Matee na Bozicni party, heh...a cura uopce ne radi tulum, al ajd...bar se zajebavamo..
Mateu sam gurnula na bor u holu, al sam ju uhvatila da ne padne...
Ma u biti bilo je ludo...
Svi su bili zakon...
Pussek...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.