....nobody wants to be lonely....

17.12.2006., nedjelja

Yo...

Opet ja...Evo imam neke antene na glavi (precizno receno, imam uvojke za kosu na glavi) pa mi mozda koja pametna izleti...Ali niste vi te srece da od mene da cujete od mene nesto pametno..Pa...nemojte se nadat...Danas mi je dan bio dosadan...Nisam isla van...Osim sa starcima malo otisla i lunjala po centrima...Upecala sam i majicu u new yorkeru hehe, i parfem (najbolji na svijetu - jungle)...Iako nisam bila s frendicama vani, bitno da sam ja kroz prozor vidila Sarajliju...ah...decko je savrsen...Osim svega, jutros smo ja i Dolly isle u konzum..I dok smo prelazile cestu, prode u skodi fabiji neki zgodan lik...Ja se zabuljila i skuzila da je to Mario Valentic...Onak, ja se pukla smijat...Al nije mi tolko zgodan ko na telki...I tako...Sad cekam da mi pocne Red Carpet...Joj, sutra moram ucit...hehe...ŠALA....pa ocjene su zakljucene...BLE!!! Laku noc, ljudeki...E da, kud cete za Novu? Ja se sa svojim drustvom ne mogu nis dogovorit, a moji starci idu u Zg..tak da...ma negdje cu ja za novu bit u svom krevetu i pit sampanjac...aha, ne do Bog...Pusek...

komentiraj(10)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.