....nobody wants to be lonely....

18.10.2006., srijeda

Zasto ljubav mora postojati??

Evo me sjedim sama u sobi i razmisljam...o ljubavi... o toj pojavi bez koje ne mogu zamisliti svijet...
Ali opet, zasto mora postojati?
Znam, svima je ljubav prekrasan osjecaj, ali mora
Se priznati da je i jadan...
Sve je super dok si sa nekim i kad si zaljubljen u nekoga,
Ali što onda kada te voljena osoba ostavi?
Ipak, po meni je najtužnije kada je ljubav ne uzvracena...
Svi ti dani, tjedni, mjeseci, čak i godine ludovanja za nekim tko me nece ni pogledati, to nema smisla...
No, to je razdoblje mozda bilo i lijepo, mada nikada nisi bio s tom osobom....
Ja sam osobno cesto bila zaljubljena, i bilo mi je lijepo stalno misliti na tu osobu, ali, to je bilo i suza...
Kad shvatis da nemas sanse kod te osobe trudis se zaboraviti ju i krenuti dalje, ali to nije bas lako...
Ja sam zbog svoje prosle ljubavi isplakala tonu suza, ali na kraju sam shvatila da je krajnje vrijeme da krenem dalje...
Nocu sam sjedila u sobi i plakala uz njegovu sliku...
I sad kad vidim tog decka, ne okrenem glavu od njega, vec ga pogledam i pomislim da mi je tada ipak bilo lijepo iako se tada cinilo da mi se svijet rusi....

komentiraj(8)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.