lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

&hearts Moje Frendice::..I njihovi blogichi::..&hearts


&spades Lana::..

&hearts Tea::..

&hearts Slatkica::..

&hearts Zgelica::..

ponedjeljak, 23.06.2008.

&hearts L¤we &hearts

Hmmm... Osjetljiva tema...
Ja volim ...
Ukratko...
NECU VAM RECI!
Ja neam vise dečka...
Mislim ono...ide more i ta sva sranja pa ono... Kaj ce mi dečko kada idem na more a na moru komadaaaa... LoL...
Kada se vratim s mora imat cu dečka...
Hehe... Dosta o meni... he he..
Gabi Juric hoda opet sa Stefom... (On je fkt dobar momak i zaljubljen je u nju vec dugo... i ona u njega) xD
Gabi G.. Hmmm... NECU VAM RECI! Beeeelj nut
Ana ima dečka... Brekala... I hodaju vec pa... Jedno...Ma dugo...
Nata hmm... Ima dečka Ojvana...
Tandara je zaljubljena u ......... Pssssssst TAJNA... xD
Anja hoda s Micicem...
Jelena je zaljubljena u.... he he... Nesmijem reci... Sladak je dečko
Hmmm... Sta da vam jos kazem? xD


Evo vam malo pjesmica i slikica::..

I love you more than all the stars in the sky.
I love you more as each moment passes us by.
I love you more with every breath I take.
I love you more with each promise we make.

U srce sam te zaključala, ne možeš izaći,
ključić sam izgubila, ne mogu ga naći...

Ti bi jednom, ja bih više, Ti bi glasno, ja bih tiše, Ti bi sporo, ja bih brzo, ja bih nježno, Ti bi grubo, Ti bi danju, ja bih noću, Ti baš nećeš kad ja hoću!

Dođi da Ti nešto šapnem na usta, možda pronađemo zajednički JEZIK.

Nalazim se na intenzivnoj. Doktori mi kažu da ću umrijeti... Ako te ikad prestanem voljeti.

Teško mi je reći što osjećam prema tebi, jer svaki tvoj pogled oduzima mi dah.

Susresti te, bila je sudbina; postati tvojom prijateljicom, bila je odluka; ali zaljubiti se u tebe bilo je potpuno izvan moje kontrole.


profile editor

profile editor








Poprilicno dug post a?
C.m.m.o.o.X.x.a.a...



| Ostavi trag→→(0) | Trosi boju | Permalink |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.