lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

&hearts Moje Frendice::..I njihovi blogichi::..&hearts


&spades Lana::..

&hearts Tea::..

&hearts Slatkica::..

&hearts Zgelica::..

subota, 21.06.2008.

Ehmmm...

Kako je dns bilo fora... Hehe...
Hehe...
Hvala isusu zavrsila je skola...
Samo malo mi fali drustvo...
Hehe... Ja i Gabi G. se jucer isle rolati taman kada je trebala poceti utakmica..
U centru ono ludilo...Svi vec pijani...
Deru se...Plese...Pjevaju i Piju naravno... party
A ja i ona ko budale na rolama..
Hehe... naughty
Sta da vam kazem...
E da... Za kraj su svi cmizdrili jel idu osmasi... Dobra da malo je glupo kaj odlaze..
Ali sada smo mi osmasi!
Ljudiiiiii toooeee ZAKON! naughtynut
Ehe... ja sada idem spavati jel me bole noge od setanja...

~ Hehe... Ovo je malo pervezno...Ali je fora slika.... *


~ I love you::...


~ Hehe ::.. ISTINA!


~ I ovo je malo pervezno...


~ Fency...


~ Bad... Bad... (Jeaa) x)



| Ostavi trag→→(3) | Trosi boju | Permalink |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.