< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

blablabla......neda nam se pisat...pre glupe smo

LINKIĆI: =)

Blog.hr
ANDREIN SAMOSTALNI BLOGIĆ
LANA
GLUPSONICE
FIFI=)

O NAMA =)


ime:Andrea (bez J)
prezime:Marsovac
dan kad su ljudi požalili: 03.06.
razred:8.c
škola:luka
naj frendovi:Marija, Lanica, Ana, Nella, vale, Viki, Čuić
Fifica, Paxonja,Nixa, Fićo,Tončica....
moj MSN:andreica93_sesvete@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us


i šećer na kraju.....

ime:Marija
prezime:nije bitno....
dan kad me roda donijela:09.10
razred:8.c
škola:luka
naj frendovi:Lucija, Andrea, Vikica, Valjakica, Ines, Kika, Fifi
Hanžekica, Lana, Ana, Nella, Vale, Čuić, Pax,
Tonček, Zubak, Dedić, ljudi s mora....
moj MSN:marija_sesvete@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us



volimo:dečke, ples, alkohol, cigare, životinje, frendove,
ljubav, ljeto, more, Pag, Dubrovnik, zajebanciju,
tračat, bit glupe plavuše sa bubrezima umjesto mozga
=)) , SEBE......

ne volimo:umišljene kurve, štrebere, kad se neko forsa,
učenje, pospremat sobu, bit bolesne, tračeve....
o nama, dečke koji se ponašaju ko pičke.....

imamo mi i msn... :) pa evo tu su...
andrea - andreica93_sesvete@hotmail.com
lucija - slatkica57@hotmail.com
marija - marija_sesvete@hotmail.com


EVO MALO SLIKICA:)
VALE=)
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

NELLICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


HELA&ANA&VALE=)
Image Hosted by ImageShack.us


TINICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&MARIJA&ANDREA=)
Image Hosted by ImageShack.us


MARIJA&IVA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ČULJAK&MARIJA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ELA=)
Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 14.11.2007.

weeeeeeeeee.... evo me....

ej ljudi.... ja nemogu vjerovat..... više nisam u kazni!!!!!! i zato sam tak hepi da sam odlučila napisat novi postek... dogodilo se svašta novo u zadnje vrijeme.... juče je bio roditeljski i za divno čudo raska nije niš srala. a i popravila sam ocjene tak da sad smijem van i na net..... =)) lucija ima novog dečka!!!! al već svi znaju ko je... a nije ni andreici baš loše kaj se tog tiče.... ma čut ćete kad dođe vrijeme za to. neću još ništa govorit! ima i još jedna nova veza u školi al neznam baš dal bi se smjela izlajat... i čale je s mojom frendicom s mora - doroteom! pusa dodo.... ja sam se vidla sa petrom.... fkt sam bila happy... i tack... cure iz sopnice su nam bile kod škole prošli tjedan... a kak smo mi sad krizmanici trebamo ić u crkvu svaku nedjelju.. al mi često zalutamo u skalu ili negdje na kavu umjesto mise =)) ja i lucija smo bile na treningu od hrvača prošli petak kad im je pavle vodio trening... baš je bilo fora! ...lol...
i da... ja danas nisam bila u školi.... bubana sam! al ne jako.... mislim sjebala sam si malo pluća al jbg.... i tack... i sad više neznam kaj da pišem.... pa ću pozz sve a posebno moju ekipicu s mora koja čita ovaj blogek :) ,moju lanicu (SIR!) i naravno moje dvije najdraže fufice - ANDREU i LUCIJU! :))) jojim vas sve puno....
....maria....



komentari (49) print#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s