jeej!Postala sam teta!!!!!!!!!:party: - I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Blog.hr

I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

četvrtak, 01.03.2007.

jeej!Postala sam teta!!!!!!!!!party


Evo je konacno.Ja sam postala jedna paa...malo mladga teta all.Evo neke informacije o moju unuku:Zove se Sara,ima 2.50kg i pola metra je duga.Ima crnu kosicu,ona je taako slatka uskoro vidjet ce te.Namoju piczo stranicu.Jedva cekam.cerekcerekcerekparty

01.03.2007. u 18:02 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



























ROCK FOREVER (EVEN THE NEW ONE)!!!!


















Counter
Counter

NESTO O MENI.......
IME:MIKI
MRZIM SLUSAT:EMINEMU I KORTNI LAW(IDE MI NA ZIVCI UBOJCA)
OCI:SMEĐE
KOSA:SMEĐA
VISINA:1,71
NAJFILM:alexander the great,lord of war,fight club,practical magic,bring it on
NAJKNIGA:HOROR I KRIMICI KAO I AVANTURISTICKE ROMENE
NAJZIVOTINJA:konj,srna

I HATE:

1.COURTNEY LOVE
2.MANIJACE
3.PLASTICNE DJEVOJKE
4.SMIZLE
5.SVOG BRATA
6.POP
7.PARIS HILTON
8.SKOLA
9.SEBE
10.CRVE (KOJE MOMENTALNO SE NALAZE U MOJ VRT)

ZASTO JA MRZIM COURTNEY LOVE:
ZATO STO JE PJEVALA ROCK PA SE PREFRLILA NA POP,UBILA JE KURTA COBAINA,I ZATO STO JE NARKOMAN

JEDNOSTAVNO IDE MI NA ZIVCE









Linkovi









FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








Lijepe kreacije.Sviđaju mi se.thumbup



FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com