Prijatelji - I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Blog.hr

I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

utorak, 08.08.2006.

Prijatelji

Kad bi imali prijatelji kao moji onda bi vi rekli da oni nisu prijatelji.Ja imam 4 prije.I oni su danas izlazili,a meni ni su pozvali a usput su meni rekli da nece izlazit.Jel' da su kurve i guske.Takve mrzim ali ja sam streljac u horoskopu i vrlo sam meka kada se radi o onih koima se druzim.Ne mogu da kazem ne.A i ne znam kako da otvoreno govorim s njima.Molim vas recite mi sta da radim.I dali da ih madzepsam.Mozda tada cu imati malo vise respect!Jel' da sam zla.HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE!rolleyes bang naughty namcor wink wink cool

08.08.2006. u 21:20 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



























ROCK FOREVER (EVEN THE NEW ONE)!!!!


















Counter
Counter

NESTO O MENI.......
IME:MIKI
MRZIM SLUSAT:EMINEMU I KORTNI LAW(IDE MI NA ZIVCI UBOJCA)
OCI:SMEĐE
KOSA:SMEĐA
VISINA:1,71
NAJFILM:alexander the great,lord of war,fight club,practical magic,bring it on
NAJKNIGA:HOROR I KRIMICI KAO I AVANTURISTICKE ROMENE
NAJZIVOTINJA:konj,srna

I HATE:

1.COURTNEY LOVE
2.MANIJACE
3.PLASTICNE DJEVOJKE
4.SMIZLE
5.SVOG BRATA
6.POP
7.PARIS HILTON
8.SKOLA
9.SEBE
10.CRVE (KOJE MOMENTALNO SE NALAZE U MOJ VRT)

ZASTO JA MRZIM COURTNEY LOVE:
ZATO STO JE PJEVALA ROCK PA SE PREFRLILA NA POP,UBILA JE KURTA COBAINA,I ZATO STO JE NARKOMAN

JEDNOSTAVNO IDE MI NA ZIVCE









Linkovi









FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








Lijepe kreacije.Sviđaju mi se.thumbup



FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com