Vodovod i kanalizacija Srbije i Cacka - I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Blog.hr

I am soo MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

subota, 05.08.2006.

Vodovod i kanalizacija Srbije i Cacka

Vodovod i kanalizacija Srbije i ~a~ka
Eto i to ti se desilo.Ja sam procitala da sam u prosli zivot bila shut.Znate onaj mali glupan sta radi gluposti kako bi zabavljao prinezu,kraljicu,kralj i ostalo.Pa tako i ja sada radim puno gluposti kako bi zabavljala ostale.Tako na bazen ja ti glumim jednu "gospodzicu"iz vodovod i kanalizacije.Pa tako ja govorim hrvatski.Tako svi misle da sam zivila 5 godina u Srbiju ili Hrvatsku.Ali prije neki dan moja drugarica se butnula u WC sa jedan njen "drug" i mi smo ih spijunirali,ali ispalo je da su samo govorili o jednu kurvu iz razredai to kako se ona seksala i tako dalje.Za vrjeme tog nihovog razgovora ja i jedan drug smo DIGLI prijovu rodzakunju kako bi ona videla odozgo sta su oni radili.(Nije imalo krov iznad WCu).onda kad smo je spustili,ja sam nesto brbljala i onda tako okliznula i pala blizu onu djevojcicu koju smo je digli.Kad sam pala ona jer vrlo brzo govori pocela je mi se derut a ostli nisu se smijali nego su samo su gledali.Koji BLAM!I tako sad imam novi nadimak Vodovod i kanalizacija.




KOJI BLAM
noburninmadheadbangmadzalivenpuknuculudzujo

05.08.2006. u 18:07 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



























ROCK FOREVER (EVEN THE NEW ONE)!!!!


















Counter
Counter

NESTO O MENI.......
IME:MIKI
MRZIM SLUSAT:EMINEMU I KORTNI LAW(IDE MI NA ZIVCI UBOJCA)
OCI:SMEĐE
KOSA:SMEĐA
VISINA:1,71
NAJFILM:alexander the great,lord of war,fight club,practical magic,bring it on
NAJKNIGA:HOROR I KRIMICI KAO I AVANTURISTICKE ROMENE
NAJZIVOTINJA:konj,srna

I HATE:

1.COURTNEY LOVE
2.MANIJACE
3.PLASTICNE DJEVOJKE
4.SMIZLE
5.SVOG BRATA
6.POP
7.PARIS HILTON
8.SKOLA
9.SEBE
10.CRVE (KOJE MOMENTALNO SE NALAZE U MOJ VRT)

ZASTO JA MRZIM COURTNEY LOVE:
ZATO STO JE PJEVALA ROCK PA SE PREFRLILA NA POP,UBILA JE KURTA COBAINA,I ZATO STO JE NARKOMAN

JEDNOSTAVNO IDE MI NA ZIVCE









Linkovi









FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








Lijepe kreacije.Sviđaju mi se.thumbup



FFunky
UUnforgettable
CCool
KKind
YYoung
OOutrageous
UUnreal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com