<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

~°~NõTh!Ng Tõ F€€L~°~

Ne,osjecham.... Nezhivim..... Ljudi.su.ubili.osjechaje.u.meni....
Prijatelji... Ako.to.jesu.....Ljudi.iz.viðenja... Ljudi.koje.neznam... Ovaj.svijet....
Ne...
Nisam.bezosjechajna.kuja.... Nisam... Ja.samo.za.sebe.ne.osjecham.nishta..... Za.druge.sve... Osjecham.i.vishe.nego.oni... Ko.neka.voodoo.lutkica.... Svaki.put.kad.su.ranjeni... Ja.osjetim.dva.puta..... Al.za.sebe...
Ubij.me....
Ne.vidi.me....
Nedozhivljavaj.me....
Pravi.se.da.to.nisam.ja... Nego.zrak.kroz.koji.gledash.onog.tako.slatkog.dechka.koji.je.nekada.bio.moj.frend... Ali.i.to.si.uzeo.....
Uzimash.....
Obrati.mi.se.tek.toliko.da.se.sama.sjetim.da.sam.zhiva... Tu...
A.onda.i.dalje.po.starom...
Kad.smo.vani.odvajaj.se.a.onda.mene.napadni.zash.se.odvajam... Zash.se.tak.ponasham...
Neosjecham...Image Hosted by ImageShack.us
I.nezhali.se.onda.shto.vishe.nisam.onako.otvorena... Nezhali.se.shto.ti.ne.govorim.shta.se.dogaða... Nezhali.s.ejer.ti.si.me.ubio....
Svako.na.svoj.nachin.prinjeo.ubojstvu.mene....
Nekuzhimo.da.svojim.krivim.pokretima.chinimo.ubojstvo.... Nekuzhimo... Jer.nije.si.neko.oduzeo.zhivot.zbog.sebe.nego.zbog.drugih....
Zahto.pushim!?
Shto.to.radim.od.sebe!?
Josh.chu.i.na.heroin!!
Znash.ovo.je.za.tvoje.dobro....
Je.qrca... Ako.zhelite.mi.dobro... Ne.napadajte.me.josh.i.vi.... Jer.ako.ta.dva.dana.... Ta.3.sata.u.ta.dva.dana.mogu.zhivjeti.... Zashto.mi.nedash!?
Odrech.me.se.zbog.onog.shto.jesam....
Shteta.shto.sam.se.ja.toliko.trudila.tebe.prihvatiti.
I.nisam.trazhila.da.se.mjenjash... Neg.sam.se.ja.mjenjala... A.sada.ti.od.mene.opet.trazhish.da.se.mjenjam.. Pa.da.postanem.ti!?
Osoba.koja.misli.da.je.njoj.najgore... Koja.misli.da.joj.zhivot.nishta.ne.vrijedi... Sjedimo... Nemojte.... Molim.vas.... Image Hosted by ImageShack.usA.ja.umirem.... I.ne.zhalim.se.....
Nezhelim.da.zbog.mene.pate.ljudi.oko.mene...
I.zashto.toliko.jebeno.zhelim.pomochi.drugima... Svaki.dan.pomazhe... Nezhalim.se.... Netrazhim.nishta.za.uzvrat...
Ali.oni.ni.hvala.... I.onda.kazhu.da.za.njih.nikada.nitko.nish.ne.chini... I.to.me.vishe.zaboli.neg.da.za.mene.nishta.ne.uchine... Vshe.me.zaboli.kad.nevide.moj.trud....
Kada.sam.ih.trebala.uz.sebe... Di.su.bili!?
DI.STE.BILI!!??!?!!?
Mozhda.tamo.uz.njega.jer.ipak.je.on.jadan....
Shto.ja.to.radim....
I.sada.se.njoj.isto.to.dogodi... I.ja.sam.uz.nju.jer.shvacham... Nezhelim.da.prode.sama.kroz.neke.stvari.kroz.koje.sam.ja.sama.prolazila... Sama.bez.ikoga... Nje... Bez.nje....
Al.ja.sam.tu... Za.nju.... Joj.pa.gle... I.ona.je... Kaj.je.to.moguche..
Pa.da... Naravno.da.je... jer.ipak.ona.je.njena.best.frendica.a.ja.sam.tek.toliko.da.kazhe.da.da.jesi... I.uz.nju.je... Nju.shvacha.... Mene.napada!!Image Hosted by ImageShack.us
OK.... Bar.sam.se.nadala.da.je.on.uz.mene... Ali.izgleda.da.ne...
SVIMA.JE.MENE.TAKO.LAKO.ZAMJENITI!!!
Ja.i.dalje.i.dalje.pokushavam... Pomazhem... Trudim.se...Zhelim.osjetit.se.zhiva.a.ne.da.kad.pochinjem.se.tak.osjechat.da.me.opet.ubiju.... IZNOVA.... Iznova....
23.dana... I.15.godina.mog.zhivljena..... Sjecham.se.prvih.6.godina... To.su.bile.najlijepshe.godine... Nekima.su.najlijepshe.ove... 15... 16.....Ali.chini.se.da.sam.ja.to.vech.odvano.proshla....
I.zhao.mi.je.shto.nije.sve.kao.prije... Zhao.mi.je.zbog.sam.zbog.prijatelja.i.izlazaka.zapostavila.obitelj.....
Zhao.mi.je.zbog.puno.stvari...Ali...WE.CAN`T.GO.BACK.....
I`VE.MADE.MY.MISTAKES...Image Hosted by ImageShack.us
NOTHING.LAST.FOREVER.....
Image Hosted by ImageShack.us
15....
Tako.lijep.i.okrugao.broj.....
15....
Dan.akada.sva.ova.agonija.i.ironihnost.zhivota.mozhe.prochi... Dana.kada.sva.ona.lazhna.lica.mogu.biti.izbrisana.iz.mog.pamechenja... Dan.za.pozdrav......
I.josh.jedna.crta.mozhe.biti.povuchena... Josh.jedna... Josh.jedna.....Josh.jedna... Dok.ne.bude.bilo.mjesta.na.ovoj.mrtvoj.ruci....Image Hosted by ImageShack.us
I.dok.se.sjetim.svih.trenutaka....
Dali.je.moguche.da.je.sve.lazh?? Dali.je.moguche.mene.tako.lako.zamjeniti... Zar.ja.ne.vrijedim.ni.razmishljanja.... Nichega... Dal.je.moguche.da.opet.zhivim.u.lazhi.....
SAFETY.PIN..... DO.U.FEEL.BETTER....Image Hosted by ImageShack.us WILL.U.REMEMBER.ME..... FOREVER.... GONE.FOREVER.....
Dali.che.doch.neko.i.napokon.mi.pruzhit.ruku... Izvuch.me.odavde... Dali.postoji.osba.kojoj.je.stalo......Image Hosted by ImageShack.us
Padaju.kaplje.po.ovoj.rani... I.peche... Padaju.suze.... Boli.srce... Pitam.se.oche.li.jednom.ovo.zavrshiti!?!?!?!?!!??!?!?!
Ponedjeljak... 26.02... Lijep.dan.za.kraj.....
Image Hosted by ImageShack.us



03.02.2007. | 12:23 | Komentiraj | 32 | # |