<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

~°~It's time for us as a people to start makin' some changes~°~

Life.sucks....
Ponekad.se.pitam.dali.je.to.istina....
Ali.nije.... Znam.da.ima.dana.kad.sve.izgleda.crno... Tmurno...
Kada.ti.se.chini.da.nema.promijena... Da.nema.izlaska.iz.ovog.vrta.mrzhnje.i.tame....
Ponekad.ti.se.chini.da.si.sam.na.ovom.svijetu.i.da.nikom.nije.stalo....
Pogledaj.bolje....
Nije.tako...
Ima.ljudi.kojima.je.stalo.....
Mozhda.imash.dva.frenda.
Ali.bolje.dva.pravih.nego.hrpu.lazhnih....
Ponekad.se.zapitam... Zashto....
Zashto.se.toliko.zalim.kad.ima.onih.kojima.je.gore....
Pitam.se.zahto.su.stvari.toliko.nepravende... Neki.imaju.sve...
Pa.to.ne.vide...
Kad.si.u.qrcu...Svi.te.napadaju.jer.kao.kaj.se.ti.imash.zhaliti...
Pa.ti.imash.sve... Koji.qrac.si.zhivchan?... Sebichan!
Znash.promijenio.si.se.nesh.u.zadnje.vrijeme... Na.gore... OfkrozZzZZ.i.taj.emo.....
Zhalosno.ali.s.nekim.sam.se.ljudima.prestala.ruzhiti.jer.su.za.sve.okrivljivali.emo...
Srali.po.njemu...
I.ajde.da.je.to.neko.neko.ko.ima.dume.o.emu... Ali.kad.je.prvi.put.to.chuo.od.mene.onda.mislim.da.nema.kaj.meni.pametovati.....

Image Hosted by ImageShack.us

BOLJE.DA.ME.MRZE.ZBOG.ONOG.KAJ.JESAM.NEG.DA.ME.VOLE.ZBOG.ONOG.KAJ.NISAM!

Uostalom.koliko.morash.bit.glup.d.amrzish.nekog.zbog.onog.kaj.slushaju!?
Ili.koliko.morash.biti.glup.da.ocjenjujesh.cijelu.skupinu.zbog.dvij.osobe.koje.znash.it.o.povrshno!?
Ili.josh.gore...
Koliko.morash.biti.glup.i.sudit.nechemu.shto.nikada.nisi.probao!?
Suditi.nechemu.jer.neki.tvoji.debil.misli.tako.zbog.nekog.svog.debila!
A.ti.naravno.nemash.muda.biti.svoj.i.rechi.NE!
Zashto.se.bojati.necheg.drukchijem.od.sebe!?

Ponekad.kad.vidim.kako.drugi.pate.dala.bi.sve.za.njih...
Neznam.to.ni.opisati...
Nadam.se.da.ta.osoba.zna.ko.je....
I.jako.me.zaboli.kad.vidim.da.mu.je.teshko.nastvaiti.... I.da.misli.da.nikom.nije.stalo... Jer.meni.je.stalo!
I.to.jako!
Ali.nauchila.sam.da.che.me.rijetko.ko.dozhiviti....
I.kad.vidim.kaj,prolazi.dode.mi.da.zaplachem... Jer.se.sjecham.josh.tih.dana... Ljeta... Kada.-sam.se.ja.osjechala.isto.kao.i.on.....
I.niko.me.nije.razumio..... I.DALJE.SE.TAKO.OSJECHAM... Al.zhalosno.je.kad.vidim.da.neko.prolazi.isto.kao.i.ja.i.onda.se.sjetim.da.sam.ja.kroz.to.SAMA.prolazila... Svi.su.me.josh.napadali....
Niko.nije.shvachao...
I.sada.kad.sam.bila.u.qrcu.svi.su.me.napali....
Kada.sam.se.slomila... I.nisam.vishe.mogla.izdrzhati.ipak.su.upitali.shto.mi.je.jer.ne.kuzhe.da.i.JA.mogu.biti.u.bedu...
Ali.ja.to.nisam.mogla.opisati... Kao.da.su.me.svi.sa.svih.strana.napadali.Sve.me.gushilo... Nije.mi,dalo.dalje... Milijun.razloga.je.bilo!
Image Hosted by ImageShack.us
Al.kada.sam.trebala.to.rech.nekome...Nisam.mogla.... Jer.sam.se.osjechala.odbacheno.i.neshvacheno...
Jer.sam.znala.i.dozhiviti.da.kad.bi.rekla.da.su.se.skoro.pa.pocheli.smijati.jer.to.NISU.RAZLOZI!
I.sada.kad.vidim.njega... Nezhelim... Nedam.da.odustane....
Sigurna.sam.dok.god.je.online.. Kad.ode... Mislim.si.dali.je.odustao....
Kad.dobijem.njegov.komentar.sretna.sam.jer.vidim.da.je.tu...
Nezhelim.da.svijet.izgubi.josh.jednog.anðela.....
Neki.dan.kad.je.rekao.da.vishe.neide.i.da.mi.nemozhe.obechati.da.nemozhe.nishta.napraviti...
Da.ide.malo.van....
Bilo.me.strah...
Samo.ne.on....
Image Hosted by ImageShack.us
I.tuzhno.je.da.u.to.doba.kada.sam.najvishe.trebala.frendove.pored.sebe.niko.nije.bio.tu...
Niko.me.nije.shvatio....
Jer.ipak.KAKO.SE.JA.TO.PONASHAM!?
Jedino.su.me.izvlachili.razgovori.s.Zukijem.i.Njim....
Makar.nismo.prichali.svaki.put.o.tome.ali.bila.sam.sretna....
I.Zuki.je.shvatio.... I.zato.mi.je.drago.da.ovaj.svijet.josh.nije.otishao.k.vragu.neg.ima.josh.anðela.koji.ga.drzhe.na.zhivotu!
A.ako.njih.izgubim....
Image Hosted by ImageShack.us
NIJE.OSTALO.NISHTA....
I.bilo.bi.mi.drago.kad.bi.drugi.shvatili.da.mi.mogu.sve.rechi....
Iako.On.bash.kao.i.ja.to.nemozhe.neke.stvari.u.rechenicu.srochiti... Bilo.bi.mi.drago.dokle.god.pricha.o.tome.bar.malo... Jer.lakshe.je.kad.imash.nekog.s.kim.tugu.i.bol.mozhesh.podijeliti.....






Luv.ya.all!!
Image Hosted by ImageShack.us





25.01.2007. | 20:38 | Komentiraj | 16 | # |