<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

~°~M€t@ $T@z€~°~

....................................
-Di?
-Do.grada, na.pivu.
-Ha! Ha! Ha! Do.grada, ha-a-ha, na.pivu, nisam.znal.da.si.tak.duhovit.
-Ne, fakat, ajmo.do.grada, ne.bumo.valjda.cjeli.dan.tu.sjedili.ko.dva.idiota.
-Jel.znash.da.je.Marica.zatvorila.duchaha-ha-han ha-ha-ha...
-Se-he-heresh... ha-ha-ha...
-Ha-ha-ha, majke.mi, pitaj.ha-ha-ha.moju.staru.
-Jel.ti.dobra, ha-ha-ha...
-Ko,stara?
-Ne,trava,ha-ha-ha...
-Ha-ha-ha, stara.mi.je.bolja-a-ha-ha-ha... Marica.nije.mogla.zdrzhati.konkurenciju... i.Reks.je.krepal.ha-ha-ha... od.upale.plucha... psechiih.plucha... Onda.nam.ide.film.s.crncem.u.glavnoj.ulozi.pa.film.bez.crnca.u.glavnoj.ulozi... simultanka... crnac.je.crn.ko.ugljen.samo.kaj.njega.ne.treba.iskopati... mislim.da.je.policajac.zato.kaj.ima.partnera... a.partneri.bi.trebali.otvoreno.razgovarati.o.metodi.kontacepcije... vishe.to.i.nije.film.nego.utakmica... nogomet.bez.lopte... Dejo.ima.dva.oka... dva.velika.oka.na.tankom.vratu... i.kreche.se.u.isprekidanim.kadrovima... a.ochi.su.mu.crvene.i.ima.shiroke.zjenice... ima.tatu.i.hapatitis... i.sve.od.U2... bako, bako.zashto.imash.tolke.ochi...
-Ajmo-veli.
Nisam.siguran.jel.ozbiljan,jer.danas.je.pun.metafora.... metaforichan.je... Trazhim.kapu... Di.mi.je.kapa, pitam.ga.a.on.se.ceri... fakat.nemam.kapu... nalazim.se.u.egzistencijalnom.strahu.... silazimo.stubishtem, i.silazimo, i.silazimo.... i.shto.u.njem.znachi.moja.mala.kap... jebote.kak.smrdi... mozhda.je.umro.neko.od.susjeda... Krpa.dobro.veli.da.su.susjedi.najgori.oblik.zhivota.na.kugli.zemaljskoj.i.to.je.tochno... i.nakon.tri.dana.jahanja.doðemo.do.izlaznih.vrata... jao, duge.li.ceste... jao, moja.hrabra.kobilo... jao, smrt.me.cheka... prije.no.stignem.u.Cordobu... vjerojatno.se.vech.i.smrachilo... al.nije... nismo.mogli.otvoriti.vrata.dok.nije.doshla.bakica... bakica.ih.otvorila... maybe.babe... mozhda.je.ona.plijen.iracionalnih.strahova... zapletena.u.mezhu.svojih.iluzija... mozhda.... znam.jednu.koja.se.jebe.za.pare... ne.sije, ne.zhanje, nit.shabire.u.zhitnice, pa.ipak.je.hrani.nebeski.otac... ja.sam.dijete.Bozhje... nicheg.se.ne.bojim.jer.Bog.brine.za.mene... u.stvari.ne.brine.se, nego.sam.se.naduval.pa.mislim.da.se.brine... ko.zna.koliko.nas.josh.ima... Vani.je.toplo.i.zeleno. Nadrkana.pichka.u.crnom.mercedesu.trubi.i.psuje. Normalno.je.da.si.nadrkan.i.da.psujesh.kad.vozish.takav.auto. Ima.facu.ko.da.je.pregrizla.Smrdljivog.Martina. Dva.tipa.goli.do.pasa.igraju.kosharku. U.lokvi.se.kupaju.vrapci. Mali.cigo.gura.djechja.kolica.puna.smecha.i.pjeva... Boli.njega.qrac...
-Veliki.Blek.je.najsnazhniji.i.najhrabriji.chovjek.kog.sam.upoznao-veli.Dejo.
-Jedu.mi.se.kremshnite.
-Ko.vredi.leta, ko.leti.vredi, ko.ne.leti.ne.vredi.
-Fakat.mi.se.jedu.kremshnite.
-Slushaj.Filipe, previshe.sam.star.da.podem.s.tobom...
-Oprostite-pitam.zhensku.s.facom.buldoga-molim.vas, ima.li.kremshnita.igdje.u.ovom.gradu?
-Molim?-chudi.se.ona.
Neznam.koji.qrac.se.chudi... Ko.da.su.kremshnite.neka.rijetkost... Mozhda.i.jesu.... Dugo.me.nije.bilo... Ko.zna...
I.live.in.a.town.called.Millhaven-pochne.Dejo.pjevati.
And.it`s.small.and.it`s.mean.and.it`s.cold-prihvatim.
Zhenska.naglo.promijeni.smjer.i.prijeðe.cestu. Josh.nas.par.u.chudu.pogleda.prek.ramena. Mi.stojimo.zagrljeni.i.pjevamo.
La la la la. La la la lie. Mama.often.told.me.we.all.have.to.die.
........................................

Znachi....
Poshto.neki.nisu.skuzhili.o.chemu.je.rijech... Sad.kad.gledam.nebi.ni.ja.skuzhila.nish.osim.da.je.to.neko.glup.pisao.... :P
Ubiti....
Znachi.to.je.razgovor.dva.drogerasha.dok.su.napusheni.... Priviðaju.im.se.stvari.... Glupiraju.se... Znachi.kad.bolje.pogledam... Kak.se.ja.uvijek.ponasham.bez.ikakvog.pomaganja.nekih.sredstava.... :P

Mah-mah, za.sad.... :)


~°~FõR€v€R, Ûr K!d~°~


20.01.2007. | 11:21 | Komentiraj | 8 | # |