<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

~°~N€w B€g!N!nG~°~

Moj.drugi.blog....
Nepitajte.zashto.sam.stari.obrisala....
Doshlo.mi.... :P
Ne....
Mislim....
Zhelim.promijene....
Pa.sam.pochele.od.svugdje.....
Sry.ak.nisam.svima.javila.ili.niste.u.linkichima... NP... Bit.chete..... Jednostavno.blockam....
:P
Blogovi.....
To.je.napochetku.bio.moj.drugi.zhivot... Dnevnik... Prijatelj.....
Znash... Sve.mozhesh.rech... Drugi.che.to.prochitati.i.pokushati.ti.pomochi....
Je.qrca... Prije.je.bilo.tako.....
Ali.kao.i.sve.u.ovom.svijetu.i.to.je.otishlo.u.qrac....
Ljudi.su.pocheli.dolaziti.iz.pristojnosti...
Jer.su.bili.zheljni.komentara....
Znate....
Ona.spika... Svaka.rijech.u.novi.red.a.ne.kazhu.nishta.....
Kao.ae.dodi.iam.novi.post....
Hallo....
I.kaj.bi.ja.sad.do.nje.trebala.dochi.i.rechi:"Jej.najs.kak.fency... Novi.post... Iam.i.ja.... Ae.bok!"
I.to.bi.bilo.to...
THE.END
I.sve.u.krug....
Rodio.se...
Zhivio.
Crko.
Kraj...
Image Hosted by ImageShack.us
Radije.bi.jedan.poshten.i.iskren.komentar.nego.njih.tisuche.reda.radi......
Ubiti....
U.ovom.blogu.namjerava.pisati.svashta....
O..........
Emu....Image Hosted by ImageShack.us
Predrasudama....
Problemima...
Sk8u....Image Hosted by ImageShack.us
Mjuzi......Image Hosted by ImageShack.us ~°~!t`$ @LL @bõÛt Mû$!C~°~
Sranjima...
Zhivotu....
Filozofiranja...
I.slichno....
Kaj.mi.dode....
U.boxevima.imate.neshto.o.meni.... S.vremenom.chu.proshiriti....
P.S...... Hvala.Sicky,.na.pomochi.oko.trazhenja.dizajna!!!winkwink


4€v@ ûr K!d D@v!D


Image Hosted by ImageShack.us

~°~€mÕ !$ LÕv€~°~


16.01.2007. | 20:38 | Komentiraj | 4 | # |