www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

subota, 22.07.2006.

JA NE ZELIM DA SE BLAMIRAM

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Hmm ja kao okorjeli pusac stavljam sliku NO SMOKING ;))) hehe nisam vise, prestala sam pusit =) oklada.. rekla sam da mogu bez pljugi, i evo =) a je da me to do nedavno drzalo na zivotu, sad imam nesto drugo =) a necu vam rec sta.. hehehehe
Rekli su mi ljudi da imam dirljive i pomalo depresivne postove… hehe zar ja?? =) ajj necu vise, to ja nepisem duze, pa iserem sve sto mi se lose dogadalo na blog i nastavim dalje onak lijepo,bez opterecenja =)
Neidem na more Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service I nista od ovakvog pogleda ove godine.. ahh i sto je najjace nije mi bas krivo.. mogla sam ici na more, 15 dana u Poreč sa tetom i tetkom, nisam htjela, sta cu ja s njima =) ljepse mi je tu u Osijeku, idemo na kupanje, van i bas mi je dobro =) uzivam, upijam sunce =) i pjevam:
„Ništa mi neće ovi dan pokvarit,
Nikakvi lažnjaci ni ruzne stvari...
U carstvu hladovine ne zelim ni vidit novine,
Ni muziku ni sport... Ne zelim niti jedan suvisan podatak,
ne zelim u mozgu spoj kratak“

pokupila sam te ritmove TBF-a od moje drage Peggy =) I baš sam onak pustila mozak na pašu =))))) FINALLY
I napokon sam promjenila pozadinu, mislim bilo je i vrijeme =) sad ce to bit nekako ljetno, dok me nepukne drukcije raspolozenje =) neam vise sta pisat, post je onak tek toliko =) Pozdrav mom malobrojnom citateljstvu, uzivajte, iskoristite ljeto maximalno, napunite baterije jer čeka nas depresivan 9. mjesec =( i jos nesto.. jedna stara ali meni jako draga pjesma kaze: „ Listen to your heart, it's nothing as you can do“

- 02:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.