www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

četvrtak, 18.05.2006.

I FeeL GooD... :)))

ahhh taj život ;))) eo danas sam bas nekak sretna, a imam i razloga bit :))) naaaaapokon sam dobila željno iščekivane leće pa više nisam čorava ko šišmiš :)) a jesam se namučila dok sam ih stavila... lega nisam si ni zamišljala da je to tak komplicirano.. al nekaa spremna sam žrtvovat se tolko ;)) hehe i da kad sam mislila da sam na vrhuncu sreće, stari me odveo da si kupim novi mob :)))) ja skoro pala u nesvjest.. gledam šta su oni tooolko darežljivi.. :))) nisam materijalist al mi tako lijepa iznenađenja poprave ne cijeli dan, neg cijeli tjedan :))) i još nisam išla zadnja 3 dana u školu, nešt sam se razbolila pa sam spavala po cijele dane.. a već sam se bila ukočila pa su me starci odveli danas mal u shopping :)))))) i sad malo sam razmišljala :)) i shvatila koliko ljudi procjenjuju jedni druge po izgledu i novcima.. i to je taaaaaako jadnooo.. meni uopce,al ni najmanje nije bitno oće mi majica bit Esprit il neka bezvezna i nikad neću shvatit ljude kojima je to najbitnije prilikom upoznavanja.. nije taj kriv ak mu starci nemaju love za razbacivanje i odma u necijim ocima "nije cool" :)) meni ne smeta, nek se svatko oblaci kak hoce i ak ima novaca za Lacosta hlace super, sam neeevolim kad to ljudi stavljaju na prvo mjesto.. nije sve u novcima, je dosta stvari ali nije sve.. etoo to je sve od mene, vratila sam se među žive i shvatila kak život ako ga želimo shvatiti, shvatit ćemo ga :)) jel ono zadnjih par dana,to odkako sam se razbolila sam na sve gledala tako kritički i nisam uživala u "svakoj zapaljenoj pljugi,kavi" o cem sam vec bila pisala jel sam bila pod takvim pritiskom i totalno sam bila pukla.. ahh a svatko ima nekad pravo na to :)) pozdraw

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 22:33 - Komentari (92) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.