www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

ponedjeljak, 15.05.2006.

FUCK THEM ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Joooj e takoo me zivcira odgovornost, ovih zadnjih 5 dana sam se totalno opustila, u cetvrtak i petak nisam bila u sk zbog sestrinih svatova ;)))) ono subota van, pijančenje ;)) i toootalno se nemogu prisilit da ucim, samo skupljam komade a znam da se kraj blizi... eo danas su mi dosle legice slavile smo partysmokin , pa sam se malo nazujila i onda kao trebam ucit.. a deee ne.. ;)))) zivcira me sve, jebena skola, glupi starci, presusila sam sa novcima totalnoo.. FUCK THEM ALLLLLL... zivim za vikend, pljuge i glazbu a ovo sve ostaloo me ubija u pojam... dođe mi da pobjegnem na pusti otok, daleko od svega, da se malo maknem od ovog usranog života, neda mi se uopce razmisljat, bit odgovorna, neda mi se vise dolazit na vrijeme na nastavu, pisat jebene testove, učit, ne prisrat profesorima kad me nazivciraju, bit pristojna.. i zato zivim za vikend, onda vise nemam obaveza, jebe mi se za sve ionak ne ucim, plesem, zajebavam se, mogu radit sta hocu nitko mi ne visi za vratom.. e ne u skoli lega mal se nasmijem odma nest seru, odma bi nekog izbacili.. joooooooooooooooooooooj jebem ti skolu!!!!!!! Mrzim sto mi je motivacija za zivotom vikend, al jednostavno me ova skola ubijaaaa.. Jos maloo.. jos samooo malooo... i da, dobila sam komad iz jebenog latinskog, sad moram ispravljat.. bang

- 22:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.