www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

petak, 05.05.2006.

nnooo name

eo napokon mi blog lici na nesto :)) je da sam se namucila zbog toga, trebalo mi je dok skuzim neke fore.. :) svaki dan sam stavljala neke gluposti (cak 3 dana zaredom =)) pa mi se nije dalo nist pisat :) stalno sam visila za kompom pa sam mal sjebala ocjene, nisam predala seminar al nema veze ja bi to i ovak i onak :)) hehe.. stavila sam tu neke slike, pa sam jednu maknila zato sto se ljudima nije svidjalo kak su ispali :)) hehe.. a ti Iwa nemoj serendat, bas si dobro ispala.. e tu sliku necu maknit, a nee namcor hehe :)) eo nemam vise ideje sta da pisem, pa sam napravila jednu anketu i molila bih vas da glasate, pleeasee.. jako me zanima sta mislite :))) pozdraw

- 23:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.