mjesto gdje zivimo 5 dana u tjednu
burninmadmi dakle zivimo u domu......tO JE JEDNO NAJODVRATNIJE MJESTO U KOJI NEBIH DOPUSTILA NI NAJGORI NEPRIJATELJ DA mi ODE.....dovoljno je da kazem da bih se trebala javljat svakih usranih 5 min.gdje idem,sta radim,sta "ucim",dal pisam,serem,pisem,gutam,mad.....itd.itd....da sad ne zamaram ljude tu...uglavnom....SRANJE...ma mislim sve vam je jasno kad vam kazem da imamo odgajateljice...ponasaju se prema nama ko da smo u vrticu a ne 200km od kucepuknucu...eh...ali ja sam jos samo headbanggodinu dana u tom sugavom domu i ....odoh...thumbup
tko su ove dvije?
nas dvije smo cimerice....dakle zivimo zajedno 5 dana u tjednu(ne bunimo se)nut
dolazimo iz istocnije hrvatske....dy je iz ivanic gradanaughty,a ja sam iz slavonskog brodacerek
kako blizu a opet dalekono
idemo u umjetnicke skole....to se i vidiparty...tekstilna &glazbena,dy=1.razredheadbang,ifa=3.razreburninmad...sta da jos kazem...decki?
zauzete smo tu i tamo ...sta god to znacilolud..........................................
i.............to bi valjda bilo to?!namcor
ma da...thumbup
http:// Free Image Hosting at www.ImageShack.us target=_blank>we

pa djes ba?sa ima?

24.07.2006., ponedjeljak

eo mene opet.....

sta da kazem...bila a moru...uzivala...partysmokinthumbup
nove ljubavi.....uvjekkiss
sad se eto iz uzivancije vratila u brodheadbang
al ne zadugo...mahode ja opet na more...al ovaj put na lošinj....seminarrolleyes
a nakon toga.......ZGheadbangheadbangheadbang
koliko sqm ga pozelila zbog ljudi toliko mi se ne ide jer mi se gadi vise...blabla
uglavnom mozd bude bolje....dakle....ja sam upisana u novgi dom....deadsa
ataysi sam u domu...he....sad cu lakse moc prepisivat zadace...joj...kak sam bezobraznasmijeh
nego...djuci....ne javljam se jer neam para kao ni vecina ljudi kad je na raspustunamcor
toliko od mene za sad....uzivajte ljudi...see ya....cmokkisswave

- 17:35 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
za ovo je mjesto prije znalo samo dvije osobe...dakle nas dvije koje smo ga i napravile...plan je bio raspravljanje o dogAdjajima tokom dana i da za to nitko drugi ne sazna...ali igrom slucaja za njega je doznalo jos par ljudi pa to dakle sad ne dolazi u obzirnodakle pisite ako hocete ako necete nemorate...
samo nemojte ostavljat nikakve pametne komentare...jer cete nam nabiti komplekse
zijevuglavnom dosta za sadzaliven