mjesto gdje zivimo 5 dana u tjednu
burninmadmi dakle zivimo u domu......tO JE JEDNO NAJODVRATNIJE MJESTO U KOJI NEBIH DOPUSTILA NI NAJGORI NEPRIJATELJ DA mi ODE.....dovoljno je da kazem da bih se trebala javljat svakih usranih 5 min.gdje idem,sta radim,sta "ucim",dal pisam,serem,pisem,gutam,mad.....itd.itd....da sad ne zamaram ljude tu...uglavnom....SRANJE...ma mislim sve vam je jasno kad vam kazem da imamo odgajateljice...ponasaju se prema nama ko da smo u vrticu a ne 200km od kucepuknucu...eh...ali ja sam jos samo headbanggodinu dana u tom sugavom domu i ....odoh...thumbup
tko su ove dvije?
nas dvije smo cimerice....dakle zivimo zajedno 5 dana u tjednu(ne bunimo se)nut
dolazimo iz istocnije hrvatske....dy je iz ivanic gradanaughty,a ja sam iz slavonskog brodacerek
kako blizu a opet dalekono
idemo u umjetnicke skole....to se i vidiparty...tekstilna &glazbena,dy=1.razredheadbang,ifa=3.razreburninmad...sta da jos kazem...decki?
zauzete smo tu i tamo ...sta god to znacilolud..........................................
i.............to bi valjda bilo to?!namcor
ma da...thumbup
http:// Free Image Hosting at www.ImageShack.us target=_blank>we

pa djes ba?sa ima?

24.05.2006., srijeda

ej ljudovi....

kao sto sigurno znate ifa i ja smo imale burnu noc....zijev
nase drage maturantice su imale svoju malu privatnuburninmad..na kojem je bilo pola doma ali nema veze bilo je uredusmijeh...ifa se opet malo ubila ali nista starasno,ovaj puta sam ja bila meta opijanja....party
nemogu rec da nije bilo ok zato sto je bilo i vise od togasmokin!!!ifa nam se naravno ko i uvijek pokupila sa denisom tak da sam ja ostala sa dvije maturantice i dokrajcila senut...samo se nadam da odgajateljica nece za nista saznat...hehedead...na pocetku smo obje imale razlog pit,ali kasnije bas i ne...osim sta sam ja ispala taka kuckablabla
nista nije billo vrijedno plakanja...headbang...kisss svimakiss
ifach&dy

- 09:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
za ovo je mjesto prije znalo samo dvije osobe...dakle nas dvije koje smo ga i napravile...plan je bio raspravljanje o dogAdjajima tokom dana i da za to nitko drugi ne sazna...ali igrom slucaja za njega je doznalo jos par ljudi pa to dakle sad ne dolazi u obzirnodakle pisite ako hocete ako necete nemorate...
samo nemojte ostavljat nikakve pametne komentare...jer cete nam nabiti komplekse
zijevuglavnom dosta za sadzaliven