mjesto gdje zivimo 5 dana u tjednu
burninmadmi dakle zivimo u domu......tO JE JEDNO NAJODVRATNIJE MJESTO U KOJI NEBIH DOPUSTILA NI NAJGORI NEPRIJATELJ DA mi ODE.....dovoljno je da kazem da bih se trebala javljat svakih usranih 5 min.gdje idem,sta radim,sta "ucim",dal pisam,serem,pisem,gutam,mad.....itd.itd....da sad ne zamaram ljude tu...uglavnom....SRANJE...ma mislim sve vam je jasno kad vam kazem da imamo odgajateljice...ponasaju se prema nama ko da smo u vrticu a ne 200km od kucepuknucu...eh...ali ja sam jos samo headbanggodinu dana u tom sugavom domu i ....odoh...thumbup
tko su ove dvije?
nas dvije smo cimerice....dakle zivimo zajedno 5 dana u tjednu(ne bunimo se)nut
dolazimo iz istocnije hrvatske....dy je iz ivanic gradanaughty,a ja sam iz slavonskog brodacerek
kako blizu a opet dalekono
idemo u umjetnicke skole....to se i vidiparty...tekstilna &glazbena,dy=1.razredheadbang,ifa=3.razreburninmad...sta da jos kazem...decki?
zauzete smo tu i tamo ...sta god to znacilolud..........................................
i.............to bi valjda bilo to?!namcor
ma da...thumbup
http:// Free Image Hosting at www.ImageShack.us target=_blank>we

pa djes ba?sa ima?

23.05.2006., utorak

samo za mare....

winkevo mare....i mi se udostojale napisat novi post....yes
jucer...na odmoru nama je muzicarima iz primitivne doslo na pamet da pijemo...pa smo ja i korade isli kupit cuge...al to je bio samo pocetak.. na svu srecuparty
u dva smo se opet nasli u verdiju...i dakle jugec,djuci,dare,korade&ja osli ...kupili pice..sjeli na mazuranac...i PILIsmijeh
to vam je odprilike potrajalo do 6....s tim da smo vecinu pica popili ja&djuciheadbang
pa si moste mislit kaka sam ja bilasmokin
al sve bi to dobro proslo da ja nisam morala ic pisatburninmad
ubila sam se ko kreten....pala na glavu i razbila obrvu i ostatak desne strane licadead
jer sam glupaca legla na zidic i misleci da mi dare kaze da ide prvo glava pa noge tresnula glavom...a u biti ona je rekla da NE ide prvo galvaeek
al ja onaka pijana ko guzica sta sam tada znalagreedy
u 6 nam je puhnulo da bi opet pili pa su nabavili jos 2 l gemisteka....sto je dokrajcilo i moju dragu seky thumbup
i nije nam preostajalo nis drugo neg da odemo u dom....posto para vise nije bilo ni na zvizguburninmad
mislim...predpostaviti se da ....da nismo taki pijani isli u skolzijev
pa et pozdrav ekipi od jucer i naravno svima ostalima...od dvije ludacemahlud
see ya sooncerek
kissekkiss
ifach&dy

- 15:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
za ovo je mjesto prije znalo samo dvije osobe...dakle nas dvije koje smo ga i napravile...plan je bio raspravljanje o dogAdjajima tokom dana i da za to nitko drugi ne sazna...ali igrom slucaja za njega je doznalo jos par ljudi pa to dakle sad ne dolazi u obzirnodakle pisite ako hocete ako necete nemorate...
samo nemojte ostavljat nikakve pametne komentare...jer cete nam nabiti komplekse
zijevuglavnom dosta za sadzaliven