nedjelja, 29.04.2007.

...³ove is the s³owest form of suicide...

evo opet sam tu nazalost za vecinu ljudi...heh....opet sam usamljena opet s ocima punim suza cekam kad ce svanuti i ova prokleta noc...koja je ista kao i sve noci prije nje.sama sam...opet......
....mrzim samocu i tisinu...a ujedno i ne ona me smiriva...u tisini cujem kucanje svoga srca.....ajme da bar prestane .....da bar ne lupa.....da se napokon smiri.....i napokon utonem u san........da se napokon odmorim od ovog jebenog zivota........al opet ko zna sta ce biti onda...mozda ni tada necu imat mira...mozda ce me i tada pratit nesreca.....mozda ce i tada jedino sta poznajem biti suze i tuga...heh
neki su mi ljudi rekli da im donosim nesrecu......da ne mogu nista drugo ni donijeti samo zlo ..mnozda imaju i pravo............unistim sve cemu se priblizim...........sve sto dotaknem.....sve sta zavolim a to je rjetkost.......mozda i bolje da nikoga ne pustam blizu sebe....dovoljno sam ljudi upropastila.....mozda sam osudena ...mozda sam rodena da donesem nemir i nesrecu.........mozda nikad nikom necu donijet srecu....mozda niko nece bit nikad sretan zbog toga sto postojim.......mozda je moje postojanje sasvim nebitno....mozda bi bilo bolje da me ipak nema..ko zna......mozda.......

Image Hosted by ImageShack.us

22:48 | Give me a sign (11) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.