srijeda, 26.08.2009.

PUT ME ON THE WALL,PLEASE.make my volume higher,higher,please!

Osjećam to u zraku.
Vrisak jačine! Potpomognuti bijeg moj. Tri tisuće osjećaja što se slabo vuku žilama.
-pa zadrhtim!

I ponavljam,učinit ću opet isto.
Pobjeda ti je na usnama.ali mene usrećio bi,znaš li?
Drama,ljubavi. osluhni! ne pitam.

Ovo je univerzum.hajde! -rasplini se.

i naši dodiri na svjetlu oživljenoga dana.i naši treptaji u mraku.i naše kože mirisne.i rastrgana pravila viđenja.i naše dvije,tri riječi koje potrebne su samo da bi zasitile.
Nema više jednakosti.
-jednakost je kada te gledam,stenjući izdaleka.
Jednakost su moja bedra na tvojima,i kada me voliš.
Jednakost je kada postanemo jedno,zbog požude.
Jednakost je kada te odgurnem. kada me gurneš na zid,odrješito i grubo,a mojim preponama prevlada vrućina.kada mozak izgara.
Težina.
Hrabrost.
O,volim li te!
Jedino ja mogu gledati ti oči,jedino ja mogu *da me zadovoljiš.svevremeno.nadahnjujuće!
I kada osjetim da me stišćeš.i kada koža boli od dobrote! i kada pogled uzbuđuje.
-pohota.strast.milijuni perverzija,mjesečev strah.pitanja.odgovori.pitanja.odgovori.usne!
Tvoji zubi isprepliću moje.šaraš po meni.o,jedina sam! O,najbolja sam.
Kako si samo slan... plačem.pristajem!
I kada obuhvatim tvoja leđa,gola,mokra. Vlažno je.
-zadivljena ostajem.zamišljena. izmišljam nadanja.izazovi su tematski.i tempirani.
Odviše sam živa da bih mogla umrijeti od toga. Ne,od toga se ne umire! umire život.
Promatram te.i kada si zauzet mojim dijelom,neutaživim,mističnim.otkrivaš li?jesi li zasitan?
.jesam li dobra?jesi li zasićen?
Oh,i okrećem se,snivam to.i kada me polegneš.i guraš.. i grebeš za zrak! I moliš za gole gležnjeve.i molim da grubo zaposjedneš.rasplini se mojim tijelom.
Već si u srcu predaleko... i kada su treptaji identični.
Pridržim se za rub.trgam skulpture.mirišem jastuke,nevino,sjajno. Ne plači: upirem prstima.najljepši nokti za dlanove tvoje. Nadolazi slabost.osjećam ga.udahnem ga.zažmirim videći bijeg i pobjedu.ližeš mi vrat,nepravilno,sočno,zadivljujuće! Blijede koljena.i moja sijeda kosa u primisli.
I kada upreš najdalje. Pretpostavim ljepotu.nagađam te.i gurnem.
O,pristaje. i kada podijelim ti euforiju,glasnu. Besramno.snivam obostrano.
-ne bježi od mene! Smiri me sada.počisti nered koji si napravio.
Pometi poglede.sakrij od mene svjetiljke i adrese.
Igra.poroci.briga. ljubav li je? Stopostotna.


15:01 | .adagio for strings. (3) | <3 | <3 |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.