srijeda, 17.06.2009.

Hot as a fever. i could just taste it, taste it.. oh, it's still the greatest, the greatest, the greatest.

zar sam stvarno mislila da je sve to igra,
što si ti zbog mene sam?
.pogledaj kakvo vrijeme se sprema - pjevaju!
o,ma koliko sam puta gledala kad se vraćahu mladi momci
s megdana
i svaki je htio poljupcem umiti se...
[uvijek su bile tako nevine*te tvoje crne oči
k'o da nikad neće proći!
.ljubavne igre one ne vide i nikad neće moći,
sve dok samo strah ne ostane.
govorah.

dlan gori.
duša zove u nemoć,u spas!
najljepši plamen mojih svjetova,
sada me spaja,dijelove probire,i odzvanja mi
otkucaj svaki
srca svekolikoga,nadahnjujućega,
- zovu me sati.
i vraćam se.
zove me mrak za *ti,
koji si oduvijek obratio pažnju na detalje.
čine me.
i tvojom,da. -priznajem!

oko tebe šute stvari.
tvoj krevet i stol te nijemo gledaju,tek da te grubo sjećaju.
u sjenama tih vremena,slutiš moju nakanu.
rasipa se zvijezda! i pala je samo za nas.
pa pusti da ti sviram!
duša gine od tišine... i ne boj se buke.

to što svira - to su ruke.

ja sam premlada,a ti si prejak za čekanje.
miris u zraku mekan je.
.anđeli neka se odmore,a u nebeske ponore mi ćemo skupa.
otkada tvoje srela sam oči,san ove noći počinje.
-apokalipso sviraju crni i znojni anđeli.
sa cvijetom u kosi,ritam me nosi.
dobit ćeš me,koju sanjaš,
ja sam ta koju oduvijek znaš.
više nemamo želja,jer sad plovimo do beskraja!

i volim to.

udahni me kroz planine!
uh,ljubav je za nas tek počela.


13:11 | .adagio for strings. (12) | <3 | <3 |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.