nedjelja, 10.05.2009.

...sve još miriše na nju... *ti. popravi me.

oh,ja noćas samo trebam mir.
mamurna nisam.
*tražim zaborav,kao da opet peku stare rane.
- udaraš čežnju,dušo!

i brojim dane,
i jutra što dolaze,iznova umiruća,
oh,kako mirišu na tebe.
čitam poruke,dozirane su!

-kada sam bila dijete,govorila sam kao dijete.
.pri odrastanju,bivala sam.
i prestajala.
ne puštaj me,ne.
pridržite me čvrsto, i *don't let go... jer tiha sam
i bit ću
snažnija samo od onoga dana,
koji će mi donijeti radost,
da opet progledam.
pokušavati i voljeti - ne,ne ide zajedno.

.jer kada napustiš prijatelja,
zbog toga što je on napustio sebe,
ostane ti tuga,
ostane ti bijes. ostanu ti ruke
u križevima,zapetljane i ne puštane,
željne za molitvom,
a tako ohole,tako lažljive.

-i gadi mi se sve tada,maleni.

hoćeš li doći kao u bivšim predstavama,
odglumiti postojećeg i
najsnažnijeg,
primiti mi ruke i odvući u beskraj zajedništva,
obasjanoga zagrljajima tvojim na mome tijelu
i podučiti me *postati snažnija?
znam da nećeš.ne vjerujem više.

.jedino si ti u takvim trenucima,
prokletim pomalo,
znao pomoći.jedino su tvoje usne znale
izreći riječi,
razumne,drske i lijepe,
koje bi me podsjećale na jakost.
.i koje sam voljela.

oh,i ne želim da obožava moje noge.
ne dopuštam da obožava moje oči,
koje su s tobom gledale.
zbog dobrih osjećaja.

-a najgore od svega,maleni,jest saznanje
da gorim za zvjezdicom.
zvjezdica*. tako je hot,tako me pali i žari
samo svojom pojavom.
.kada ga vidim kako hodom postavlja svjetla mojim očima,
stvara se u meni vrhunac želje za njim.
ima savršene tenisice.
ima savršeno lice.
kosicu.dupe.
-prava starija verzija tebe.

i,ocrtavajući svoje suze u tuđim odrazima,
kretala sam se pažljivo,lagano,
samo da ne izgubim.

-nedovršena inspiracija. žalim za njom!


17:15 | .adagio for strings. (32) | <3 | <3 |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.