23.07.2006. / nedjelja

love is a game

10 ljubavnih pravila:
01. Nikad se ne zaljubi do usiju
02. Ne moli ga jer ces ga moliti cijeli zivot
03. Cijeni ga al prvo cijeni sebe
04. Budi njezna ali nikad onoliko koliko osjecas
05. Ne zovi ga poslije svadje
06. Na sastanak zakasni bar 15 min
07. Pusti ga nek se izmuci dok te prvi put poljubi
08. Ucini ga malo ljubomornim
09. Nikad ne dopusti da ti on da nogu
10. I kad dodje kraj te velike ljubavi i ako on zeli kraj
prihvati ga sa osmijehom na licu smijeh

image hosting

image hosting



a ovo je moje 11. ljubavno pravilo oprostite 11. zapovjed:
11.ZABORAVITE SVA JEBENA PRAVILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE IS THE NAME,SEX IS THE GAME,GAME FOR TWO FOR ME AND YOU!

image hosting

image hosting



a i evo vam jedan jako cool natpis:
blog Layouts

blog Layouts



ovu sam pjesmu pokupila sa interneta:
Kristalne suze

Kristalne suze lice mi krase
Ranjeno srce dusu mi slama
Al zbog tebe plakati necu
Jos jedanput ti zelim srecu

Otiso si pa nek si
Da si barem bio sexy
Je da ti je svaka dala
E pa ja sam te zajebala
Bas ja ljepo sad bez tebe
I na kraju ko te jebe

kad sat stane u pola noci
ruku ti pruzit necu moci
zato ti saljem poruku ovu
zelim ti sretnu godinu novu

kristalne suze lice mi krase
ranjeno srce dusu mi slama
al zbog tebe plakat necu
jos jedamput ti zelim srecu

Voljela sam te
volio si me
samo se nismo voljeli
u isto vrijeme
i za nas nikad vise
nece bit zajednicke teme.









- 20:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.