Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (10)

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Haj!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja se zovem Margita Imam plavu kosu i plave oci zivim u Trogiru ali bih voljela zivjeti u Poljicima moje the best prijateljice su:Leonarda Rincic, Nikolina Rincic,Ivana Cudina,Vice Matijas,Kate Korculanin,,Dina i Josipa Rinčić i ima ih još na riko milijun ,a
prijatelji:Slavko Ivancic,Ante Drmic i imam ih još iz razreda ali mi se neda nabrajat neki su iz Poljica ,a neki iz Vrsina,a ima nekih iz trogira:)
I to je zasad sve o meni što bi tribali znati aha i moj broj mobitela pa evo vam ga 09????????(he he he he he )Jebiga ali nedam pozdrav od mene BIG KISSS
Ps:Ostavljajte puno komentara a ja cu se truditi da mi blog bude što bolji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Free Hit Counter
Free Hit Counter

Moj blog je
Ok!;)
Zakon:)
Moze i bolje:)
Najgori:(
  
pollcode.com free polls















OSTAVLJAJTE MI KOMENTARE

LoVe SmS
Kad se na nebu raspu zvjezde i jedna proviri kroz prozor tvoj, zatvori svoje umorne
oci i lijepo spavaj andjele moj.

Saljem ti tajne poruke na krilima vetrova, ali ne znam da li prolaze pored rajskih
vrtova, da bi nasle put do tebe ANDJELE MOJ ! ! !

Ova poruka prenosi srecu i dobro raspolozenje! Dakle, makar na trenutak uzivaj u osecaju da neko uvek misli na tebe...

Ja sam ljubavni virus i nalazim se u tvom kompjuteru i necu izaci iz njega dok ti ne
izades samnom...

Ti na jednom ja na drugom kraju kao andeli u nebeskom raju. Andeli se sastaju sa bogom, a nadam se da cu se i ja sastati sa tobom....

Mislim da stvarno nije u redu da onaj ko te ima upeca zlatnu ribicu, jer imajuci tebe nema sta da trazi...

Neki snovi traju duze od ostalih, neki snovi su lepsi od ostalih, a moj najdrazi san
upravo cita ovu poruku!

Ako izgubim tebe nek sve izgubim, nemoram vise nikad da se zaljubim i sve oci sto se posle tebe jave, nece biti one prave...

One day you'll cry for me like I cried for you, one day you'll miss me like I missed
you, one day you'll pine for me like I pined for you. ONE DAY YOU'LL LOVE ME BUT I WON'T LOVE YOU!!

Volim te srce voli me i ti. Ti si mi sunce koje sja, ja sam ti....sta? PISI hitno odgovor cekam ja!

Danas ce srce zaplakat niz obraz poteci ce suze. Ja te jos uvijek volim a moja drugarica te uze.

Hocu da napisem pjesmu o bolu, o ljubavi i sreci kako su tuzni dani kada izmedju nas postoji neko treci.

Zajedno gradimo svet u kome se nijedna misao nece izgubiti i u kome se pamti samo najlepse. Zato gde god da si zatvori oci otvori srce i znaj da te volim.

Sama sam, a ne znam gdje, mozda znas put do mene. Zato molim te, ne zaboravi me i misli na mene, jer ja iz dna srca volim te, jer ti u mom zivotu si sve. Ne mjenjaj osjecaje za mene, jer ja te necu zaboraviti, ne!

Tek kad Andjeli postanu zli, kad okeani presuse svi, tad srce ce prestati goreti i ja cu te prestati VOLETI!!!!

Pusti me da zavirim u tvoje srce i da zaspim na usnama tvojim pusti me da jos jednom poljubim ti usne i tiho sapnem da te VOLIM!!!

Koliko u danu ima minuta, toliko te zelim poljubiti puta.

Osecam tvoj pogled nezan dodir u kosi.Ne opirem se pustam osecaj da me nosi .Osecam tvoje usne vrelinu njihovu svu , sve je tako prelepo u ovom prelepom snu ...

363. Volim te, volim to nije sala, samo sam tvoja ti ludice mala!!!

362. Ja...pogledom pratit cu te,dodirom mazit cu te, poljupcima hranit cu te, zauvijek voljet cu te!!!

361. Kazu da je sreca biti lijep,biti bogat i imati sve!? Al niko od njih ne zna sta je
sreca prava osim mene jer imam tebe i sa tobom sve...

360. Ove ce zime pahulje snijezne biti svjedok ljubavi njezne koraci po snijegu vode nas ka sreci koliko te volim vrijeme ce ti reci.

359. TVOJ POGLED-magija, TVOJ GLAS-melodija, TVOJE TIJELO-moja fantazija, MOJE MISLI-grijeh, TVOJ POZIV-iscekivanje, NAS SUSRET-ostvarenje sna.

358. U dusi sam dete koje nikoga ne mrzi. U zivotu sam pesnik koji uvek izadje na pogresan put. U stvarnosti sam budala koja te voli !!!

357. Sunce sija iza plota, ja zavoleh idijota i da imam 100 zivota sve bih dala za tog skota!

356. Da su noci duge koliko te ja volim nikada ne bi svanulo!

355. Sto je nekad bilo vise se ne vraca, al´prokleta ljubav suzama se placa!

354. Onog trena, one noci kad ugledah tvoje oci u tami snenoj kao san u mom srcu se stvori dan. Zazeljeh da te vjecno ljubim i nikad da te ne izgubim...

353. Krv u meni vri, dok me gledas ti, tvoj osmeh blag tako mi je drag, daj okom znak,
hajdemo u mrak da ti priznam sve, nemoj reci ne, jer ja zelim te!!

352. Dozivotno cu plakat za tobom, dozivotno ako mi kazes zbogom, dozivotna samoca neka me prati, al` tvoje mjesto nikom necu dati.

351. Oprosti mi sto moje oci jedva cekaju da te vide, sto moje usne jedva cekaju da te ljube, samo te nesto moja dusa moli oprosti mom srcu sto tebe najvise VOLI....

350. Ti si svjetlost u tami mog zivota, ti si u mojoj muzici jedina nota, ti si jedina tema
za moje sne, ti si moj zivot, MOJE SVE!!

349. Koliko u ovi noci minuta, toliko bi te poljubila puta. Koliko kilometri sto nas djele,
toliko te moje usne zele!!

348. Ako umre ljubav umiru i snovi, jer camac bez vode ne moze da plovi!Ko nebo bez
sunca, mesec bez noci, nocas ni ja bez tebe necu moci...

347. Saljem ti usne jer zele da te ljube, saljem ti ruke jer zele da te diraju, saljem ti tijelo da te mazi i na kraju, saljem ti srce, TI GA PAZI!

346. Danas necu plakati, suze nisu lijek, al` pamti ove rijeci VOLJET CU TE ZAUVIJEK! Danas lazem sebe, dobro mi je bez tebe, al` srce tajnu krije NIKAD GORE BILO NIJE!!!

345. Moje srce bez tebe pati, i kako mi je u dusi nikada neces znati, kao sto te volim tako voli i ti mene, jer sve sto osecam to je samo za TEBE!!

344. Svijet je lijep,jer ga ti gledas.Zivot je lijep jer ti postojis.Sunce se radja dok se
ti budis,a ja zivim i postojim da me ti ljubis.

343. Mozda kad bude svanulo juce mozda kad razum srce potuce mozda kad sunce ugase kise mozda te tada necu voljeti vise!

342. Ti si jos tu na usnama sto gore, jos si tu gdje je srce moje, jos si tu teces mi kroz
vene ti si jos tu a nisi pored mene!!

341. Kad sam s tobom ljepsi mi je dan. Kad te sanjam sladji mi je san.Kad te volim mirisu mi jutra. Kad te ljubim ne mislim na sutra!

340. Dugo... Vec dugo te posmatram pokusavajui da ti nadjem manu i konacno mi je poslo za rukom. ANDJELE pa ti nemas krila!?

339. I want to have you by my side, without you I cant sleep at night, the only thing I
want to do is to be in love with you!

338. Znas li koliko je Sunce, nebo, zvjezde...? Znas li mozda koliko jedan vjek ima minuta? E, da znas, objasnila bih ti zasto je sve to malo u odnosu na tebe!

183. Cuvaj moju sliku srce te moje moli,jer kopija te gleda a original voli...Poruku nam salje Maja za Semira!

16. Ne zaboravi ono sto zelis, ne reci nikada ono sto osecas, sacuvaj ono sto volis.

15. Zelim da ti posaljem nesto lijepo, osjecajno, drago i nad sve pametno...no nazalost ja ne mogu da stanem na ekran!

14. Snovi postaju neostvarivi samo zbog 1 stvari: straha od neuspeha!

13. Ako nekad,na krilima svojim,uspomene donesu mi tugu,smem li opet do tebe da dodjem kao starom i iskrenom drugu!!!

12.Otvori granice svoje duse i voli bez straha. Pogledaj svetlost u svojoj dusi.Pokazi i bogu da znas da volis, a ako ne verujes u boga pokazi meni!!!

11. Neka te nebo obasja kad se tama pojavi oko tebe i neka ti andjeli ne daju da places kada ti suze ispune oci jer ti zasluzujes da zivis u svetu ljubavi.

10. Nikad ne zaboravi , sreco moja, da su pravi prijatelji kao zvezde, ne mozes ih uvek videti, ali uvek znas da su tu!

9. Na kraju mi je dao ruzu i rekao:"KAD OVA RUZA UVENE JA CU TI DOCI!" Ruza je bila od plastike!

8. Sinoc sam poslao andjela da te cuva. On se ubrzo vratio pa sam ga pitao zasto , a on mi je rekao da andjeli ne cuvaju andjele...

7. U mojoj psiholoskoj konstituciji manifestuje se apsolutna dominacija pozitivne energije za individualnost tvoje licnosti; krace receno: OBOZAVAM TE!

6. Ljubav je kao delfin koji obasjan mesecinom pliva u beskrajnoj toplini tvojih ociju, zato ih nemoj zatvarati jer kazu da delfini umiru u tami...

5. Nemoj da patis, suze da lijes, ako me volis zasto da krijes, ne muci srce, ne muci sebe jer mozda i ja volim tebe.

4. Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugim slomit cu ti rebro!

3. Ako te jednog dana dok setas ulicom neko uhvati i strpa u dzak, nemoj se uplasiti, jer to deda mraz ispunjava moju zelju!

2. Kad te svi zaborave, kad te dani tuge stignu,kad shvatis da snovi nisu samo snovi puni zelja, do smrti u meni imas prijatelja.

1. Prestat cu te voljeti tek kad slijepi slikar uspije naslikati zvuk pada latice ruze na stakleni sag dvorca koji nikad nije postojao.


Draw Customized Symbols - ImageChef.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Linkovi









petak, 28.12.2007.

jupiiii

sretansretanAlo narode što ima ja sam se odlucila nabrzaka javit zato jer idem napokon u Poljicaparty.
Vec mi pripremaju docek nosit cu digitalni tako da cu vam kad se vratim stavit jedan slide!!!!naughty
Javila sam Leni i samo mi je rekla dođi dođi ali sporozalivennaughty
Idem sada se pakirat cujemo se sljedece godine caoooooo!!!!!!!!!!!!!wavewavemahmahwavemahwavemahwavemahwavezujoKOMENTIRAJTE MI BLOG MOLIM VASblablablablablabla

- 11:35 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.