petak, 21.07.2006.

evo da se javim

evo ja sam super..samo mi je dosadno...danas sam bila na barci sa leom i njenim starcima.....thumbup..bilo je:cool....super...zabavno...JA BI TAKVE STARCE....ali ipak nebi svoje mjenjala.....u subotu mi dolazi stari.....jess ful sam srtena ...jedva čekam da ga vidim....!!!!!........al da se vratimo na temu....i tako smo mi bili na barci......i sad mi se iskrcamo na mulu i lea i ja idemo njezine čekat u auto...i lea se zajebava stavi ključ upali auto i auto krene....mi sve u panici...onako izvukle ključ i sva sreča da nas nitko nije vidio....uglavnom skoro sam crknula danas.....zbog nje....ali ok preživjela sam.....evo sad vas napuštam..e da ...nesmijem zaboraviti..ovo je za nicolu iz italije: Free Image Hosting at www.ImageShack.us evo a sad pusa..pozzz

00:52 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.