nedjelja, 16.07.2006.

..oproštaj..

digla sam se u 8:00 da bi u 8:40 bila u kasarni...talijani su odlazili...došla ja do kasarne i našla se sa teom...sjele mi na jedan zidić....i komentirale kako nas nebi ni došli pozdravit....i nakon 5 min...ide cijela grupa prema nama a nama neugodno...prvi je došo luca...onako brižno i reko: ciao i poljubio nas u obraz....i nakon njega svi ostali....nakon toga oni su otišli do staraca...a luca je cijelo vrijeme gledao tužnim pogledom....bilo mi ga je žao.....poslje je ušo u auto i krenuo....otvorio je prozor i mahao i gledao dok je god mogo...meni su suze došle na oči ali nsam se rasplakala....tako dalje i tako dalje.....tako su i taljani otišli......ovo mi je rekla bobica da zaljepim na blog pa evo:::::::::




image hosting

image hosting





neznam šta je to.......pozzzzz

12:53 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.