petak, 14.07.2006.

tek toliko...živa sam

evo počet ču sa glupostima...ja neznam šta mi je.....sviđa mi se punk, rock i takve stvari...a onda mi svi počnu pilit kako sam to pokupila od njih...evo pokušala sampromjeniti stil muzike...ali ostalo je sranje...moj životni moto je bio:
živi brzo
umri mlad
boli te kurac
gdje i kad
puši travu
kupaj se u pivi
imaj na umu
jednom se živi!!!!
ali ni to ne valja....kad bolje razmislim šta ču umrijet mlada a mogla sam još 50 godina...bolje se čuvat nego poslje požalit.....mislila sam da ču bit ko neki....pi, puši,jebi se i to je to.....ali nije istina..........to je pušiona...
UŽIVAJ DOK SI MLAD........ok stvarno pišem gluposti.....aj pozzzwavewavewavekisskiss

21:52 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.