četvrtak, 13.07.2006.

frane

evo sad baš znam o čemu ču pisat....sadašnja tema je : FRANE.......ovako....bila sam na moru....i odlazim ja ča.....i prođem kraj franeta i kažem mu bok.....on ništa....vidim ja da je on malo puno čudan...ja njega pogledam a on bijel ko krpa jedva hoda.......ja se usrala......ja njega pitam šta mu je on meni ništa......legne on na ručnik......ja sjednem pokraj njega i pitam ga ako je pio......on meni kaže da je pušio gigare......nisam mu vjerovala....ne kraju mi je napokon priznao da je pušio travu......i sad ovi počnu.....si me napadaju da im dam njegov kučni broj da mu nazovu starce.....ja sam jedina bila protiv toga jer znam kako je to kad starci nešto saznaju.....a onda kad razmislim ipak je to za njegovo dobro i dala sam im broj...oni su zvali ali se nitko nije javljao.....dok smo mi razgovarali frane je spavao....izgledao je ko mrtvac....ja sam morala iči doma.....pa sam ga išla pozdravit....i nagovorila sam ga da mi kaže sa kim je bio.....reko mi je u povjerenju pa sad neču to napisat....to sad nije bitno....lea,šalamon i ja smo krenuli.....šalamon je išo gore iznad benze a lea i ja smo nastavile....išle smo sporo pa več prije miramara zvoni meni mob......kad ono valon....on mene napao da sam ja zvala franetove starce...a nisam.....ja ga pitam šta je bilo on meni kaže da su mu starci došli na plažu i da je stara uzela franetu sa sobom a da se njegov stari počeo derat na njih šta su mu to dali......njegov stari je zvao muriju i franeta su na hitnu....valon je reko da če svima nama doč murija na vrata.....mene nije bilo baš nešto previše strah ali valon je jedva pričao.....uglavnom valon je shvatio da ja nisam zvala njegove starce....još uvijek se to nezna tko je zvao......i dobro.....sad ja se spremam za van kad ono meni zvoni mob.......i piše frane d.......ja se javim i pitam franeta šta se desilo i ispričam mu ono šta mi je valon reko a frane prasnuo u smijeh i reko da to uopče nije istina nego da je prava istina da su mu starci došli i odveli ga na test za marihuanu i bio je pozitvan ( to znači da je pušio travu) i šta su mu starci napravili.....tako rekuć ništa...nesmije par dana van i stara mu je rekla da ona zna da on to nikad nebi pušio da je on to samo probao i da je to normalno.......evo to bi bilo to...napokon guži post....pa vi sad komentirajte..wavekiss...i ovo za franeta: partysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokin.....aj pozzzz

22:36 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.