rina's show must go on...

Objavljeno: utorak, 22.08.2006.

UTORAK, 22.08.2006

PUTOVANJA

Evo ljudi i mene!!!!Nisam se dugo javljala, jer mi se i nije dalo....ja sam bila svugdje.............nema gdje nisam(dobro, ima).........hahaha............prvo sam bila u splitu,točnije, u Trogiru, točnije na Čiovu.....tamo sam bila 20 dana, i bilo mi je odlično................da samo znate šta sam sve radila................Ovako..........Ima tamo jedan Mateo......On je od mene 2 god mlađi,i hvala Bogu pa mi se ne sviđa, ali je jako simpa i smiješan.Ja ga već puno god znam,pa.........Pogodite tko je to....To Vam je pobjednik 4. Hrvatske Eurovizije..........Mali je super..............Ali dobro........Na Čiovu mi je bilo super, i odlično sam se zabavila, i puno puta sam išla na groblje oko 22 sata u noć, ali hvala Bogu,nisam išla sama, negu su i bratići bili sa mnom,i mali Mateo..............Zatim sam išla u Bosnu,gdje mi je također bilo super, jer mi baka ima kablovsku,tako da sam gledala tv,tj, mtv,vivu, i sranja.............Svake večeri sam gledala na prvom ili drugom pvo Alo,Alo, pa zatim Oz, i onda Grounded for Life............U Bosni sam bila tjedan dana..............Zatim sam došla ponovno u Zagreb,bila tu 2-3 dana,i sad, ali baš sad idem u Zadar.....Tamo ću biti 5-6 dana, i Sad slijedi najbolje......................Poslije Zadra idem na maturalac, na Korčulu.............Brijem da će nam biti odlično................Eto to je sve,zovu me u auto,pa moram ići.............................Kissam Vas................

POZDRAVI TO:

Matei, Roićki, Paulini, Iris, Lauri, Karlu, Cikiju, Kikici,I svim profesorima(pravopis....hahahahah)..............ima ih još puno,ali moram gibat................................Rinachthumbup