rina's show must go on...

Objavljeno: subota, 10.06.2006.

SUBOTA, 10.06.2006

iPOD NANOCH

Evo i mene ljudi.........kak ste mi???jeste li skužili kako ja gotovo uvijek kad pišem post počnem sa kako ste itd.....hahahahah................e sad da vam kažem da imam par novih riječi(btw,moj hobby je smišljati nove riječi)....evo ga................slijedi priča......................jučer me tata odveo da kupim iPod nano............i ja fino dođem,i prodavač dođe k meni i kaže mi što trebam,ono ovo..........i sad fino pita on mene šta hoću, i kažem ja iPod...............i on meni pokaže bijeli,a ja kažem da želim vidjet crni(prije toga sam skoro cijelu školu pitala hoću li crni ili bijeli i svi su se složili sa mnom da uzmem crni)....i dođe on meni da su ostalo još baš dva crna........a ja sva sretna).........i slušajte svi sad ovo,ovo je vrhunac priče............kaže on meni : JEDAN JE NA POPRAVKU(huh), A DRUGI JE PRODAN(htjela sam ga ubiti)...........evo sad moram ići jer idem negdje na ručak s obitelji............................e da i nove riječi su vam - famostantična(opis mene) i kjavac(to su zloćesti ljudi).......evo mama me požuruje i morm ići i samo sa još pozdravim profesora simeonija - iz hrvatskog.......................mahkissrolleyescerekwavethumbupsmokinbangsmijehnjamicooleeknut