rina's show must go on...

Objavljeno: četvrtak, 08.06.2006.

ČETVRTAK, 08.06.2006

Bokich ljudovi,svima........mah......kako ste mi?ja sam kao i uvijek dobro.......thumbup....joj jesam vam ikad rekla da ja praktički "živim" za četvrtak?joj,evo zašto : 1.što su mi kućanice, 2.što su mi poslije kućanica izgubljeni(koje mi mama ne da da gledam jer onda me sutra mora topovima budit da bih se probudila,ali ni to ne pali) i 3.što imam engleski(linigra)na koji idemo mia,rudi,horvat,christian,i ja....partysmijehodlično nam je i imamo odličnu teacher,koja je zbilja famozna(nova riječ)....kissrolleyes...chiki ima mob na kojem se mogu radit filmovi,i ja sam već snimila jedan svoj,možda vam ga stavim,gdje sam ja glavna glumica,sa svojom frendicom miom,i radi se o tome da ću ja napraviti samoubojstvo,dakle,tako se zove i film,traj 2 min,ali tu vam nema razgovora,nego muzika s moba i još tekst koji govori šta ja trebam reći....deadnutnaughty....tako imamo i 5 nastavaka rudijevih filmova (dudi 1,2,3,4,5)zapravo rudi vam je dudi,gdje se radi sve protiva profesora iz engleskog u školi "cvjetka"...............u dudi 5 ja glumim njegovu curu,koju je dudi oteo......................................blablablablablabla.........filmovi su režirani i sve.............zbilja su specifični(također nova riječ)...hahahhahaha..............evo pozdravljam sve životinje - mateu,karleka,miu o.,petra,ris,lauru,kikicu,dimića,anamariju,laru,marša i naravno cikija..................i sve ljudove....................hhahahahhahahahahha......wavecerek..........