rina's show must go on...

Objavljeno: utorak, 06.06.2006.

UTORAK, 06.06.2006

Neznam zašto svi kažu da je danas vražji dan,ali meni je bio odličan........thumbup.........Evo ja sam dobro,a vi.............wave..........joj evo pozdravljam sve koji me čitaju, a posebno mateu,hrca,lauru.kikicu,iris,karla,roićku i zazu...........smokin..........i naravno sve druge,samo mi se neda pisat........burninmad...........joj kako kaže matea,ovaj tjedan će biti paklen,mislim svaki je ali,zbog svih tih testova........blablapuknucubangheadbangburninmad.......evo da malo proslavimo jedan blog:merla.blog.hr.............thumbupwaveparty.........................posjetite ga malo i stavite mu koji komentar...........nut..........joj ja nemam o čemu da vam pišem.....sve oko mene je tako dosadno...evo btw želim petru sretan rođendan.....................sve vas ljubim.......kiss..........posebno neke..........cerek.......naughty.......