rina's show must go on...

Objavljeno: utorak, 30.05.2006.

UTORAK, 30.50.2006

DOBAR JUTARAC

Bok svima.kak ste mi?ja sam super.nism vam u nedjelju ništa napisala jer sam bila vani, a jučer također nisam stigla.ali ukaratko u nedjelju sam bila opet vani do 10 sa ekipom,a jučer sam se kasno vratia sa njemačkog,a i nije mi se htio net uključit.ali evo mene danas.ovaj dan obožavam.ali ima samo jednu malu manu a to je da sadržava fiziku!!!!fuj!!!!!!ali dobro..... prvi sat imam povijest,gdje me profa voli i gdje sjedim u prvoj klupi sa mateom [naj frendica] i gdje non stop pričamo i radimo i rješavamo rebuse...onda imamo fiziku-nemam komentara....zatim imamo biologiju!!!!!ja bio ne moram učit,jer sam bila na školskom natjecanju 3,pa sam išla na županijsko gdje sam bila 20,aliu od njih 140 i nešto,pa sam ušla u profesoričinih 20%,gdje imam zajamčeno 5.....to volim.......onda imamo 2 sata likovnog.....to je super zabavno!!!imam kolara koji non stop ide van iz učionice.matea i ja imamo svoj dogovor za vrijeme lik..a taj je da se potrudimo napravit rad u 45min,a u ostalih 45min,izlazimo za vrijeme sata na hodnik,zajebavamo sladoledara medu,..,to je zbilja veliko uzbuđenje kad čekaš profa vani,i zapitkuješ medu i tete spremačice gdje je on?je li u kabinetu [ko zna šta tamo radi] ili je u zbornici....to je famozno.........i napokon zadnji sat imamo tjelesni!!!!!tu se samo zafrkavamo,samo cure u dvorani,dok su dečki na vanjskom terenu gdje igraju nogomet...ali brijem da će danas biti s nama u dvorani jer je vani sve mokro.....ah to sve cure mrze,jer oni samo napucavaju lopte,sa svih strana,pa ne znaš s koje će te strane nešto strefit.......arrrggghhhhh............odo ja sad,moram se počet spremati za školu........
pusach svima......kiss


www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws




myspace layouts, myspace codes, glitter graphics