rina's show must go on...

Objavljeno: četvrtak, 25.05.2006.

NAPOKON ODMOR

ja sad tu sjedim i malo prčkam po netu.joj sad sam bila napisala post,ali mi je mlađa majmunica izbrisala.arrrgggghhhh.....evo pravog odmora.kako mi je škola ovaj tjedan ujutro,budim se u 06.55h.ali kad mi zvoni budilica na mobitelu,ja sebi danas rekoh,ajd rina ta još malo odspavaj bar do sedam,znači ovih malo pet minuta šta imaš.zijev.ad ono mene netko budi a to mama.dobro.i pita ona mene,draga rina,da li ti imaš školu?a ja njoj da mma imam.mislim koje pitanje???kad ona meni,a rina dušo,znaš li ti koliko je sati?a ja njoj,mama,nemam pojma jer si me probudila ko da sam kakva ovca u kokošinjcu.a ona će meni na to,sada ti je 7.56h.a ja hahahhahhahha,(jutarnja šala,moš"si mislit).lud.
onda ja fino pogledam na mob,kad ono stvarno 7.56h.eek.i onda meni mama priča da se brzo spremim,pa će me ona odvest autom.a ja: hahahahhahaha(da se ja spremim brzo???pa crna ženo,šta misliš zašto se ja uopće budim u 6.55???blabla)i onda ja njoj kažem da ću ići na bus u 7.20.a ona ode u krevet.pa ja u žurbi trčim ko pile po kući...i dođem do radnog stola i pogledam raspored-kad kasnim na fiziku...hahahaha....thumbup!!!i tu sam se počela polako spremat.i onda sam se obukla,pa na bus,i s tima da mi je bus došao u 35.pa kad sam izišla na stanicu,sjela sam na klupicu,i zavezala si starke(tu je prošli 5 minuta) i onda se ja fino prošetala do škole.kada sam ušla u školu bilo je 40,a frendica tea je dežurna,pa sam odlučila ne otići na sat,nego malo popričat s njom.malo smo pričale,pa sam joj pomogla prepisati test iz povijesti za C razred.i onda je došao novi sat,i dan se nastavio.


MySpace Layouts

MySpace Layouts




www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws  www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws