06.06.2006., utorak

I write sins, not tragedies...

Ukupan broj zanimljivih događaja u mom životu od prije tjedan dana pa sve do danas: 0
Ukupan broj ljudi koje sam upoznala u proteklih mjesec dana: 13
Ukupan broj ZANIMLJIVIH osoba unutar ovih 13: 3
Ukupan broj crushova u posljednjih mjesec dana: 4
Ukupan broj ljudi koje nisam trebala vidjet danas: 1
Ukupan broj ljudi koje sam htjela istuć jer sam živčana: 5

Zašto je sve uvijek toliko komplicirano?
Ne znam ni sama zakaj tolko čekam nekakav happening u životu da se malo trznem,
iako znam da se APSOLUTNO ništa ne može dogoditi...
Ma u glavi sam imala nešto pametno, stvarno jesam...
Mislim da je isparilo dok sam razmišljala:
kako da zakamufliram svoje misli???
Imala sam sve: mrežu za ljuljanje, jezero, alkohol u ruci, onaj slatki otrov, 25 celzijusa i plavocrno nebo...
Sad imam: mokru mrežu za ljuljanje, 17 celzijusa, sivo nebo i nadu da će u četvrtak biti sve bolje.
Bacila sam se u jezero, bila sam mrtva pijana, na kraju sam bila čak i mrtva, ali sam se vratila.
Bilo je zima, a meni još hladnije.
I bez obzira na gomilu ljudi oko sebe, nisam se mogla zagrijat...
Zašto mi je odjeća mokra????
I probudila sam se s mišlju kako bi voljela zaboraviti.
Mislim, savršeno bi bilo ''otići'' na par minuta, i onda zaboraviti SVE.
Sve osim svog imena. Ama baš sve...
Pa izgraditi sve opet na ljudima kojima je stalo da se sjetiš baš njih, i što su ti oni značili prije tvoje male ''nezgode''.
I kupite mi Twix kad se vratim.
Obavezno.
Laku noć...
Rolaj or die!!!


<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3