31.05.2006., srijeda

I'm an idiot. But yet, who's perfect anyway???

Kako sam prokleto umorna, imam filing da mi je sve u magli... Baš ovih zadnjih dana imam prokleti osjećaj da sve prolazi kraj mene. Hodam okolo ko zombi s podočnjacima do koljena, u nadi da izgledam barem malo bolje od neke proklete spodobe... Zapravo, nije me briga.
Vani je opet zima. I to me tak ubija u pojam!!!!!!!!
Koja je svjetla točka ovog velikog perioda ne javljanja??? Dodala sam par ljudi u box. I IMAM NOVOG BRATA!!! Posvojila sam si brata. Bruder, you're the best!!!!!!!! I to je uglavnom to.
Mislim, pisala bih ja sad još svašta, al sam taaaaako umorna da jedva držim oči otvorene.
I nije ovo mjesto di mogu sve napisat. Ne da mi se smišljat metafore razno razne. Znam da sam sad totalno nepovezana, i da vam ništa nema smisla i baš mi je žao kaj nikad neće nit dobit smisao. Shitty!!! Damn, mislim da će ovo postat mjesto na kojem više neću pisat o sebi... Pa je trenutno na listi čekanja. Moram razmislit kaj da radim... Ima netko neki prijedlog???
Da mi se ne opustite preveć: SK8 OR DIE!!!!!!!
Pesač: napravila sam 360° na rolama u nedjelju!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3